سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پیام تسلیت و ابراز همدردی رئیس فدراسیون اسکی روسیه در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه/ پرتغال،امارات و ترکیه پیام تسلیت فرستادند

مسئولان فدراسیون های اسکی روسیه ،پرتغال،ترکیه و مسئول آیس هاکی امارات در پیام های جداگانه شهادت رئیس جمهور و همراهانشان در سانحه بالگرد را به مسئولان فدراسیون اسکی ایران و مردم کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی،  النا ویالبه رئیس فدراسیون اسکی روسیه و دارنده هفت مدال المپیک با ارسال نامه ای ضایعه فقدان و شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه را به مسؤلان و مردم ایران تسلیت گفت.


در متن این پیام آمده است:

«دوستان و همکاران گرامی

از خبر سقوط دلخراش هلیکوپتر که جان ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و مقامات ایرانی همراه را گرفت، بشدت شوکه و متاثر شدیم.

من از طرف انجمن اسکی روسیه و کل جامعه اسکی و اسنوبرد روسیه صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خود را ابراز می‌کنم و افکار و دعاهای خود را در این دوران سخت به شما و ملت ایران می‌فرستم.

ما اطمینان داریم که روحیه قوی مردم ایران آنها را در این دوران غم انگیز هدایت خواهد کرد.»

همچنین مسئولان فدراسیون های اسکی ترکیه و پرتغال و محمد خادم مسئول آیس هاکی امارات نیز در پیام هایی جداگانه شهادت خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهانشان را تسلیت گفتند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید