سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اطلاعیه کمیته آموزش در خصوص فرصت دوباره ثبت نام در دوره های مربیگری درجه ۳ و ۲

کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از فرصت ثبت نام مجدد در دوره مربیگری درجه ۳ و ۲ (مربوط به افرادی که در آزمون ورودی ۱۴۰۱ شرکت و قبول شدند ولی در آزمون نهایی دوره مشروط شدند) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به اطلاع کلیه نفراتی که در دوره مربیگری فصل قبل موفق به اخذ گواهینامه قبولی نشدند
میرساند از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۵ بهمن فرصت ثبت نام مجدد در دوره را در سامانه مربیان این فدراسیون جهت شرکت در دوره و آخرین شانس قبولی دارند.

باتوجه به تعداد دروس مشروطی، نفرات میبایست ثبت نام خود را تکمیل کنند.  دقت شود که ثبت نام ها در دوره براساس تعداد دروس مشروطی و جنسیت افراد صورت گیرد.

لازم است شرکت کنندگان در زمان ثبت نام نهایت توجه و دقت را داشته باشند چرا که مسئول نهایی اشتباه در ثبت نام «شخص شرکت کننده» است.


راهنمای ثبت نام:
۱- ثبت نام در سامانه مربیان فدراسیون اسکی

۲-ورود به سامانه مربیان فدراسیون اسکی
۳- پرداخت حق عضویت سالانه

۴- از قسمت گزینه های سامانه گزینه دوره های آموزشی را انتخاب نمایید و زمانی که وارد صفحه دوره ها شدید دوره ای که براساس جنسیت، درجه و تعداد دروس مشروطی مربوط به شما است را انتخاب و مراحل ثبت نام را به انجام برسانید.

توجه( دربخش بارگزاری مقاله کافیست بک عکس پرسنلی از خود را بارگزاری نمایید و به مرحله بعد بروید)

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید