سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پیست اسکی شیرباد دولت آباد گلبهار تخلیه کامل شد

رییس هیات اسکی و ورزش های زمستانی خراسان رضوی از تخلیه کامل پیست اسکی شیرباد دولت آباد از توابع شهرستان گلبهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از خبرگزاری فارس، ایمان سماورچی اظهار کرد: همه ۵۰۰ ورزشکار و طبیعت‌گرد که در سوله گرم پیست اسکان داده شده بودند به منازل خود بازگشتند.

وی افزود: با مساعدت پرسنل مجموعه شیرباد، مشارکت اهالی روستای دولت آباد و همچنین دستگاه های خدمات رسان مسیر جاده از پیست اسکی تا روستای دولت آباد برف روبی و نمک پاشی شد.

سماورچی ادامه داد: با قطع بارش ها مسیر انتقال و بازگشت ورزشکاران و طبیعت گردها تسهیل شد و مشکل خاصی گزارش نشده است. 

رییس هیات اسکی و ورزش های زمستانی خراسان رضوی گفت: از تلاش های شبانه روزی بخش خصوصی شیرباد به جهت اسکان گرم و امن مهمانان و پشتیبانی خودجوش اهالی روستای دولت آباد، استانداری، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، فرمانداری و سایر ارگان های دولتی به سبب همراهی با مجموعه هیات اسکی تقدیر و تشکر کرد. 

وی افزود: به دلیل پیش بینی مجموعه پیست اسکی شب گذشته ۵۰۰ نفر از ورزشکاران و طبیعت گردها در سالن‌های گرم اسکان داده شده و پذیرایی شدند.

وی افزود: علیرغم هشدارهای قبلی مبنی بر پیش بینی بارش برف از بعد ازظهر و تردد فقط ماشین های آفرودی با رنجیر چرخ در مسیر مجموعه شیرباد و همچنین اعلام چندین باره تخلیه مجموعه در لحظات ابتدایی شروع بارش (حدود ساعت۱۲) متأسفانه برخی از مسافرین و تورها نکات گوش زده مجموعه را جدی نگرفته و مشکل ساز شدند.

از دو روز گذشته به دلیل بارش حدود ۲ متر برف در پیست اسکی زمینه برای حضور اسکی بازان فراهم شده بود اما برودت هوا و ادامه بارش باعث مسدود شدن جاده دولت آباد تا سد دولت آباد شد که تعداد بسیاری از افراد بازمانده در راه گردشگران مقصد سد دولت آباد بودند که بدون رعایت نکات ایمنی و نداشتن زنجیر چرخ در راه ماندند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید