سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه رئیس هیات اسکی استان آذربایجان غربی با مربیان آلپاین و اسنوبرد

با آغاز فعالیت پیست اسکی خوشاکوی ارومیه نخستین جلسه رئیس هئیت اسکی استان آذربایجان غربی با مربیان رشته ی آلپاین و اسنوبرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از هئیت اسکی استان آذربایجان غربی، با آغاز شروع فعالیت پیست اسکی خوشاکوی ارومیه نخستین جلسه دکتر مسعود قهرمانلو رئیس هئیت اسکی استان آذربایجان غربی با مربیان رشته ی آلپاین و اسنوبرد در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان شهرستان ارومیه  برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات حوزه آموزش با وجود کمبود امکانات بحث و تبادل نظر شد.در پایان این جلسه رئیس هئیت اسکی استان آذربایجان غربی در خصوص حل مشکلات موجود در بحث آموزش قول مساعدت داد.

  رئیس هئیت اسکی استان آذربایجان غربی در این جلسه از مربیان رشته ی آلپاین و اسنوبرد خواست کیفیت آموزش را بالا ببرند.

دکتر مسعود قهرمانلو خطاب به مربیان رشته ی اسکی گفت: جهت پیشرفت کیفیت آموزش به نوآموزان از سابقه ی مربیان پیشکسوت و آموزش مدرسان فدراسیون غافل نشوید.

وی خاطر نشان کرد : کیفیت آموزش به کمیت ارجحیت دارد و مربیان در صورت زیاد بودن تعداد نوآموزان با همکاری یکدیگر با استفاده از متدهای آموزشی بهترین آموزش را تعلیم دهند.

در پایان این جلسه رئیس هئیت اسکی استان آذربایجان غربی از فعالیت مربیان قدردانی کرد و در جهت پیشبرد اهداف آموزشی با همکاری رئیس کمیته آموزش و اعضای هئیت قول مساعد داد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید