سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

رئیس هیئت اسکی استان تهران در مجمع عمومی سالانه؛

عزم همه جانبه برای توسعه اسکی تهران

مرتضی ساوه شمشکی با بیان اینکه عملکرد سال گذشته با توجه به تعطیلی برخی پیست‌ها متوجه تهران بود گفت: عزم همه جانبه ای برای توسعه اسکی به کار گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از هیات اسکی تهران، در مجمع عمومی سالانه هیئت اسکی استان تهران، مرتضی ساوه شمشکی با ارائه گزارش عملکرد در بخش‌های مختلف و شاخص‌های امتیازی سهم تهران را در فعالیت‌های اسکی اثربخش دانست.

مرتضی ساوه شمشکی با بیان اینکه عملکرد سال گذشته با توجه به تعطیلی برخی پیست‌ها متوجه تهران بود گفت عزم همه جانبه ای برای توسعه اسکی به کار گرفته شد.

در مجمع عمومی سالانه هیئت اسکی استان تهران، مرتضی ساوه شمشکی با ارائه گزارش عملکرد در بخش‌های مختلف و شاخص‌های امتیازی سهم تهران را در فعالیت‌های اسکی اثربخش دانست.

وی با اشاره به ترکیب تیم‌های ملی، میزبانی مسابقات مختلف، تعامل با پیست‌های اسکی، باشگاه‌های فعال، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، ارتقا سطح آموزشی، توسعه همگانی فعالیت‌های محیط زیستی و توجه به مسئولیت های اجتماعی، اردوهای مستمر، توجه به رده های سنی پایه و استفاده از تکنولوژی کفپوش های  اسکی جهت سازماندهی وازدیاد دوره وزمان اسکی به صورت چهار فصل  در تمامی رشته ها را از مهمترین اولویت های عملکردی عنوان کرد.

رئیس هیئت اسکی استان تهران توفیقات به دست آمده را مدیون همراهی جامعه بزرگ اسکی تهران، مدیران پیست‌ها، پیشکسوتان، قهرمانان، کمیته‌های هیئت ،هیئت‌های توابع و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ذکر کرد و افزود: خوشبختانه بضاعت اسکی تهران با نیروهای فعال در هیئت توانسته به عنوان یکی از بازوان اجرایی فدراسیون در زمینه‌های مختلف به اجرای تقویم ورزشی و برنامه‌های اسکی در فصل کمک شایانی نماید.

در پایان این مجمع مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با تایید عملکرد از تلاش‌های انجام شده تشکر کردند و ابراز امیدواری داشتند تا همواره هیئت اسکی استان تهران به عنوان هیئت فعال و پویا در کشور نقش آفرینی داشته باشد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید