سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

در مجمع هیئت اسکی استان تهران عنوان شد؛

جوادی: تلاش‌ها و عملکرد هیئت اسکی استان تهران قابل تقدیر است

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مجمع سالیانه هیئت اسکی استان تهران با اشاره به عملکرد هیئت و نتایج خوب آن از تلاش و اهتمام ارکان هیئت اسکی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از هیات اسکی استان تهران، در این مجمع که با حضور نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، ایرجی معاون ورزشی و شاکری فرد رئیس گروه بانوان برگزار شد عملکرد سال ۱۴۰۱ توسط رئیس هیئت استان تهران گزارش شد و مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

جوادی مدیر کل با اشاره به نتایج به دست آمده در رقابت‌ها و فعالیت‌های انجام شده گفت آمار مربیان و داوران و ورزشکاران سازمان یافته نشان از درصد بالای اثرگذاری اسکی تهران در کشور دارد ‌.می توان گفت این ظرفیت به خوبی توسط هیئت اسکی تهران استفاده شده و همواره در جهت توسعه فعالیت‌های اسکی کشور نقش مثبت داشته است.

وی با تاکید بر استفاده از باشگاه‌های ورزشی و حمایت بخش خصوصی اضافه کرد، عدم برخورداری از پیست اختصاصی برای ورزش قهرمانی یکی از مشکلات پیش روی توسعه اسکی در استان تهران است که باید با تعامل و حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این مانع برای آزاد شدن ظرفیت بالقوه تهران در قهرمان پروری برداشته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از حمایت لازم توسط اداره کل برای هیئت های فعال و اثرگذار در ورزش کشور گفت و خاطرنشان کرد؛ طی یک سال گذشته حمایت جدی مالی و معنوی از هیئت‌های ورزشی صورت گرفته است که هیئت اسکی استان تهران هم از این قاعده مستثنی نبوده و همکاران اداره کل همواره به عنوان پشتیبان در حمایت از فعالیت‌های هیئت های که توفیقات لازم را دارند تلاش خواهند کرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید