سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

ساوه شمشکی: ظرفیت اسکی در تهران با تعامل موجب درخشش در همه زمینه‌ها شده است

رئیس هیئت اسکی استان تهران در جلسه مشترک هیئت رئیسه ، روسای کمیته ها و روسای هئیتهای توابع ضمن تقدیر از فعالیت سنوات گذشته ،استفاده از ظرفیت موجود را برای تعالی اسکی در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، رئیس هیئت اسکی استان تهران در جلسه مشترک هیئت رئیسه ، روسای کمیته ها و روسای هئیتهای توابع ضمن تقدیر از فعالیت سنوات گذشته ،استفاده از ظرفیت موجود را برای تعالی اسکی در پایتخت تاکید کرد.

در این نشست که ابتدا با گزارش ساوه درودی دبیر هیئت از اجرای تقویم ورزشی در سال گذشته و عملکرد کمیته‌ها و هیئت‌های حوزه‌ها و شهرستان‌ها همراه بود ،نفرات حاضر در جلسه به ارائه گزارش عملکرد کمیته‌ها و هیئت‌های توابع خود پرداختند، سپس با ارائه نقطه نظرات اعضای هیئت رئیسه در خصوص فصل پیش رو برای اجرای تقویم ورزشی بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این جلسه رئیس هیئت اسکی استان تهران با اشاره به توفیقات به دست آمده در اسکی تهران گفت: دستاوردهای هیئت اسکی تهران حاصل تلاش جمعی رؤسای کمیته‌ها ،هیئت رئیسه و هیئت‌های توابع است .

وی با اشاره به ظرفیت خوب نفرات حاضر در مسئولیت کمیته‌ها و هیئت‌ها گفت ؛خوشبختانه برنامه‌ریزی صحیح و اهتمام خانواده بزرگ اسکی تهران موجب شده است تا در مسابقات مختلف ورزشکاران تهران در صدر باشند و عناوین مختلفی را برای کشور به دست آوردند .

وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات خوبی که برای توسعه همگانی در پیست اسکی آبعلی و قهرمانی در شمشک ،دربندسر و توچال خواهد بود بتوانیم در اجرای تقویم ورزشی و توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف گام‌های جدی را برداریم.

ساوه شمشکی در پایان ضمن تقدیر از مسئولین فدراسیون اسکی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: قطعاً دستاوردها و افتخارات اسکی در تهران مدیون حمایت همه جانبه جامعه بزرگ ورزش اسکی در تهران است که باید از همه مدیران و مسئولان پیستها و مربیان در سطوح مختلف نیز تشکر داشته باشم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید