سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه کمیته داوران فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد

جلسه کمیته داوران فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز ۱۲ آذر با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، در آستانه آغاز فصل اسکی جدید ،جلسه کمیته داوران فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز ۱۲ آذر با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس آقایان، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، بهزاد کیاشمشکی رئیس کمیته داوران، حسین خاکباز، جواد اکبری ،محمد تقی بخشی ،محمد کاظم کاویان، وحید حسن خانی و خانم معصومه کلهر از ساعت ۹/۳۰ در محل فدراسیون آغاز شد.

در ابتدای این جلسه اعضای کمیته داوران توسط رییس این کمیته معرفی و ابلاغ آنها توسط رئیس فدراسیون دریافت شد.

با توجه به ایجاد سامانه رسمی داوری در فدراسیون گزارشی از فعالیت بیش از ۴۱۲ داور در قسمت آقایان در درجه یک ،دو ‌،سه و همچنین ۱۰۵ داور در قسمت بانوان توسط کمیته داوران ارائه و مقرر شد همکاری های لازم برای پیشبرد امور در بخش داوری با هیات های اسکی استان‌هایی که داور فعال در سامانه اسکی فدراسیون دارند صورت گیرد.

همچنین در خصوص چگونگی حضور و قضاوت داوران در پیست های اسکی و مسابقات اسکی و لیگ های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی و حضور فعال داوران در صحنه مسابقات و قضاوت عادلانه بحث و تبادل نظر شد. در همین راستا مقرر شد کارگروهی از اعضا تشکیل شده و نحوه انتخاب داوران در رقابتهای مختلف به اطلاع داوران سراسر کشور برسد.

درخواست برای برگزاری مجدد دوره های داوری از جمله دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که قرار شد این درخواست ها توسط هیات های استانی ارائه و با همکاری کمیته آموزش نسبت به اجرایی کردن آنها اقدام لازم صورت گیرد.

بحث و بررسی در خصوص دریافت گواهی شرکت در کلاسهای متعدد محاسبات و کرنومتراژ که پیش از این برگزار شده بود با کمک راهکارهای متعدد توسط کمیته داوران موضوع دیگر مورد بحث بود.

همچنین مقرر شد کمیته داوران با هماهنگی کامل با کمیته مسابقات به موازات و هماهنگی با هم فعالیت کرده تا بتوانند مسابقات و رویدادهای اسکی در قهرمانی کشور، لیگ، آزاد و غیره را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند و عملکرد خوبی در این فصل داشته باشند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید