سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه کمیته اسنوبرد و فری استایل؛

از تاکید بر استعدادیابی در سراسر کشور تا پیگیری اردوهای بدنسازی و برنامه تمرینی و تغذیه

جلسه کمیته اسنوبرد و فری استایل با حضور رئیس فدراسیون ، رئیس و اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، جلسه کمیته اسنوبرد فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی روز گذشته در محل این فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر ارائه گزارش برنامه های این کمیته در فصل آتی اسکی ، اعضای جدید کمیته نیز که توسط پیمان جانی رئیس کمیته اسنوبرد معرفی شده بود حکم خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند.

آغاز برنامه های استعدادیابی در سراسر کشور و توجه به این مقوله از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود .در همین راستا مقرر شد امید صابریان نماینده استان ها پیگیری های لازم را در این خصوص انجام داده و پیشنهادات میزبانی استانها در مسابقات مختلف را دریافت و بررسی کند.

ارائه برنامه های تمرینی و تغذیه و اخذ آزمایشات ورزشکاران در فری استایل و اسنوبرد و همچنین آغاز و پیگیری اردوهای بدنسازی برای تمام رده های سنی و همچنین سایزگیری و آماده سازی و تهیه لباس اسکی بازان از جمله موارد مورد تایید دیگر در این جلسه بود.

دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، پیمان جانی رییس کمیته اسنوبرد و فری استایل و دیگر اعضای کمیته از جمله بهزاد ابراهیمی (نایب رییس کمیته اسنوبرد) ،مرتضی صید،جلال کیا شمشکی، رضا ساوه درودی، زهرا  جعفری، احمد رضا بشاش، محمد علی باقری ، امید صابریان و مهرشاد حسین زاده در این جلسه حضور داشتند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید