سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

با کسب رای قاطع؛

فاطمه آهنبر رئیس هیات اسکی استان همدان شد

فاطمه آهنبر با کسب رای قاطع در مجمع انتخاباتی ریاست هیات اسکی استان همدان موفق شد برای چهارسال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان  همدان، مجمع انتخابات هيات اسكی استان همدان جهت تعيين رئیس هيات روز سه شنبه با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسيون اسكي و ورزش های زمستانی، علی حقیقی مديركل اداره ورزش و جوانان استان همدان و دیگر اعضای مجمع در هتل کتیبه همدان برگزار شد.

فاطمه آهنبر، احمد کوچکی و وحید خاکیان سه کاندیدای تصدی ریاست این هیات بودند که کوچکی و خاکیان از حضور در مجمع انصراف دادند تا انتخابات با یک کاندیدا برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با اشاره به این که اسکی همدان از نظر زیرساخت، استعداد و تجهیزات ظرفیت بالایی دارد تاکید کرد: جامعه ورزش استان به دور از اختلافات سلیقه‌ای باید به دنبال این باشند که ورزش همدان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانند.

علی حقیقی در ادامه با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان در پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: این جایگاه نشان از توانمندی بالای ورزشکاران توانیاب و نابینا کشورمان و حمایت‌های ویژه صورت گرفته در راستای آماده‌سازی آنان بود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه بر رشد و توسعه ورزش کشور دارد و برقراری عدالت بین ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی سبب شد تا ورزشکاران توانیاب و نابینای کشورمان درخشش قابل توجه در بازی‌های چین داشته باشند.

در ادامه مجمع انتخابات برگزار و فاطمه آهنبر با كسب ۱۳ راي موافق از ۱۴ رای  ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هيات اسكي همدان انتخاب شد.

در ادامه انتخابات برای تعیین اعضای هیات رئیسه برگزار و در نهایت فاروق آزادیان، نیره هراتی به عنوان خزانه دار و یوسف آزادیان، محسن باقریه و زهره مساعدیان به عضو سه عضو هیات رئیسه انتخاب شدند.

گفتنی است پيش از اين عارف اعلائی به مدت سه ماه به عنوان سرپرست در هيات اسكي همدان فعاليت داشت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید