سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پایان روند به روز رسانی سامانه رسمی

فدراسیون و درگاه الکترونیکی/ مربیان و داوران می توانند به سامانه مراجعه کنند

با پایان به روز رسانی سامانه رسمی و درگاه الکترونیکی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، متقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه به امور جاری خود بپردازند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، با توجه به پایان روند به روز رسانی سامانه رسمی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و درگاه الکترونیکی ،مربیان و داوران می توانند همچون گذشته از این سامانه استفاده کنند.

پیش از این در این جلسه ای مقرر شده بود در فصل جدید جهت بحث صدور کارت مربیگری مربیان با پرداخت ۵۵۰ هزار تومان که شامل صدور کارت الکترونیکی برای تمامی مربیان و صدور بیمه پزشکی ورزشی است اقدامات لازم صورت گیرد.
 
گفتنی است اعتبار این کارت به مدت یک سال است و همچنین گواهی نامه ای در سیستم الکترونیک به غیر از کارتهای مربیگری صادر خواهد شد و کارتهای مربیگری به صورت پشت و رو فارسی و لاتین در دسترس خواهد بود.

در خصوص داوران فدراسیون هم متقاضیان می توانند به سامانه مربوطه مراجعه کنند و با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان کارت خود را با مدت انقضای دو ساله به همراه گواهی نامه مربوطه دریافت کنند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید