سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

بازدید رئیس فدراسیون اسکی از پیستهای استان اردبیل

رئیس فدراسیون اسکی از پیستهای استان اردبیل بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی با سفر به استان اردبیل ضمن بازدید از پیستهای این استان با مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل نیز دیدار و گفتگو گرد.

رئیس فدراسیون اسکی در بازدید از پیست های اسکی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های رفاهی و هتلینگ موجود در سرعین، نمین، خلخال و اردبیل، این استان برای مرکزیت منطقه چهار اسکی کشور انتخاب خواهد شد. تدابیر و برگزاری رویدادهای ورزشی از سوی هیات اسکی استان اردبیل، می‌تواند این منطقه را به لحاظ گردشگری و ورزشی متحول کند.

وی با اشاره به اهمیت همراهی و پای کار بودن مسئولان به ویژه نگاه استاندار اردبیل به ورزش‌های زمستانی و اهمیت گردشگری زمستانی افزود: با اقداماتی که در استان اردبیل برای ایجاد پیست‌های اسکی و این رشته ورزشی انجام شده است، بدون شک این استان در آینده‌ای نزدیک پایتخت اسکی کشور خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز رویکرد استاندار را عامل اصلی رشد رشته ورزشی اسکی در این استان برشمرد و از فعالیت‌های هیات اسکی ابراز رضایت کرد.

سجاد انوشیروانی در راستای رونق بخشی ورزش‌های زمستانی از جمله رشته اسکی با وجود پنج پیست اسکی در استان اردبیل، خواستار کمک‌های معنوی فدراسیون در راستای ارتقای رویدادهای ورزشی زمستانی در این استان شد.

رئیس فدراسیون اسکی همچنین همراه با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، نشستی را با سرمایه گذاران پیستهای اسکی الوارس، اجور و خلخال برگزار کرد.

انتهای پیام

 

 

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید