سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد

جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز هشتم خرداد با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای هیات رئیسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز دوشنبه ۸ خرداد با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون ، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس اول، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون ، صادق کلهر کارشناس خبره آقایان، بهاره خیرخواه کارشناس خبره بانوان، امیرعباس تقی زاده خزانه دار فدراسیون اسکی ،سید مجتبی صید عضو هیات رئیسه و رئیس هیات اسکی استان البرز ،محمود متدین بازرس فدراسیون و بهشتیان عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته امور استانها در محل فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد.

در این جلسه در خصوص بررسی عملکرد یکساله فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و همچنین عملکرد مالی توسط خزانه دار فدراسیون بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به اینکه مجمع فدراسیون اسکی در اواخر تیرماه برگزار می شود طبق آیین نامه و اساس نامه فدراسیون های ورزشی می بایست عملکرد اجرایی و مالی فدراسیون توسط هیات رئیسه مصوب و پس از آن به تایید مجمع عمومی فدراسیون برسد. در همین راستا عملکرد فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲، عملکرد فدراسیون در بخش های مسابقات، اردوها، آموزش، استعدادیابی، همگانی و… مطرح و مقرر شد در جلسه فوق العاده دیگری که اواخر خرداد برگزار می شود تا حداکثر ۲۰ خرداد کلیه اعضا هیات رییسه نظرات نهایی خود را در خصوص موارد عنوان شده اعلام کنند تا در جلسه فوق العاده بعدی موارد فوق مورد تصویب قرار گرفته و در مجمع فدراسیون اسکی ارائه شود.

در پایان جلسه نیز بهشتیان در خصوص پیشنهادات و نقطه نظرات هیات های اسکی استان ها مواردی را طرح کرد که مقرر شد اعضای هیات رئیسه در خصوص این پیشنهادات نیز بررسی لازم را بعمل آورند که در جلسه بعدی هیات رئیسه مطرح شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید