سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

در حاشیه نشست سالیانه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی هاکی روی یخ مطرح شد؛

پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی دیویژن ۳

رئیس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از طرح پیشنهاد میزبانی مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی دیوژن ۳ در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، کاوه صدقی رئیس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی که به منظور حضور در نشست سالیانه هیئت رئیسه و مجمع عمومی فدراسیون های عضو فدراسیون جهانی هاکی روی یخ راهی فنلاند شده است، پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی تاپ دیوژن ۳ در اسفندماه سال جاری را مطرح کرد.

در این اجلاس که در حاشیه مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی تاپ دیوژن برگزار می شود ضمن بحث و بررسی برنامه های کلی سال پیش رو،،میزبانان دیویژن های مختلف قاره ای و جهانی مشخص و معرفی می شوند،.

در همین راستا انجمن هاکی روی یخ ایران پیشنهاد میزبانی از مسابقاتی را مطرح کرده که در صورت موافقت و کسب آرای لازم اسفند ماه سالجاری با حضور کشورهای بوسنی، کره شمالی، فیلیپین، سنگاپور، هنگ کنگ و ایران برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم ملی هاکی روی یخ ایران پس از کسب موفقیت های پرشمار از جمله صعود تیم ملی آقایان از دیوژن  ۴ به دیوژن ۳ در اولین حضور بین المللی، حضور تیم زیر ۱۸ سال در مسابقات قهرمانی آسیا مغولستان و همچنین نایب قهرمانی تیم بانوان در آسیا در اولین حضور، نه تنها توجه اصحاب رسانه، جامعه ورزش و علاقمندان به این رشته بلکه توجه فدراسیون جهانی هاکی روی یخ را نیز جلب کرد و درصورت قطعی شدن میزبانی ایران برای اسفندماه با حمایت بیشتر فدراسبون جهانی این رشته همراه خواهد بود.

در همین راستا انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی  و ورزش های زمستانی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان در تمامی رده های سنی از زیر ۱۰سال تا بالای ۲۰سال تشکیل داده که مربیگری این تیم ها برعهده ورزشکاران تیم های ملی بزرگسالان است؛ چرا که این مربیان تجربیات خوبی از حضور در مسابقات دارند که در هدایت تیم ها بسیار موثر است.

گفتنی است اگرچه به جهت جابه جایی انجمن هاکی روی یخ ایران از فدراسیون اسکیت به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی حدود ۹ ماه وقفه ای ایجاد و باعث شد تا در ثبت نام تیم ملی ایران برای حضور در انتخابیه المپیک۲۰۲۶ و همچنین مسابقات۲۰۲۴ خلل ایجاد شود اما خوشبختانه این مشکلات حل و ثبت نام مربوطه انجام شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید