سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اعلام نتایج و نمرات پایانی مربیگری اسکی درجه سه اسنوبرد بانوان و آقایان

نمرات پایانی مربیگری اسکی درجه سه اسنوبرد بانوان و آقایان توسط کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،نمرات پایانی مربیگری اسکی درجه سه اسنوبرد بانوان و آقایان که کلاس آن اردیبهشت ماه به میزبانی پیست بین المللی اسکی توچال برگزار شده بود اعلام شد.

گفتنی است افراد با نمرات زیر ۱۴ مشروط هستند و بایستی طبق آیین نامه نمرات مربوطه را حتما با شرکت در دوره های با فرصت یک ساله کسب کنند.

قابل ذکر است قبول شدگان و شرکت کنندگان مشروط می بایست به هیات های اسکی استان خود مراجعه کرده ‌‌و نامه های مورد نیاز از جمله سوپیشینه ،عدم اعتیاد و سلامت پزشکی از طریق پزشک معتمدرا به هیات ها تحویل دهند.

متقاضیان می بایست با هیات های اسکی استان های مربوطه خود جهت شرکت در دوره های تئوری سازمانی در ارتباط باشند چرا که طبق آیین نامه حضور در این دوره ها الزامی است.

طبق پیش بینی موجود این دوره ها تا پایان شهریور یا نیمه نخست مهرماه انجام می شود و نتیجه آن از سوی هیات های استانی به فدراسیون اعلام می شود که به انضمام قبولی آزمون عملی به کمیته آموزش فدراسیون اعلام شده و تجمیع نتایج کسب شده در فصل پاییز در سامانه رسمی مربیگری فدراسیون اعلام می گرددو مربیان حائز نمره ، ارتقا مربیگری خود را دریافت می کنند.

لازم به ذکر است با توجه به انجام کامل بازبینی فیلم توسط مدرسین هیچ اعتراضی نسبت به نتایج قابل قبول نخواهد بود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید