سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

تبریک رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به مناسبت روز روابط عمومی

دکتر عباس نظریان در پیامی فرا رسیدن روز روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران در این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان در پیامی فرا رسیدن روز روابط عمومی را به همه فعالان در این عرصه تبریک گفت و برایشان آرزوی توفیق خدمت و موفقیت کرد.

 

“در متن این پیام آمده است:”۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نمادی است تا تلاش بی منت فعالان و تلاشگران اين عرصه را پاس بداريم. 

 

روابط عمومی یک راه، یک عشق و رسالتی بسیار مهم در چارچوب وظایف سازمانی و در عرصه ها و صحنه های خطیر کاری، یک نقش و جایگاه کم بدیل و گاها بی بدیل محسوب می شود و گاه این ماموریت ها به‌حدی اهمیت پیدا می کند که مستقیما به شیوه ها و فرآیند های اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بهره گیری از تکنولوژی روز به عنوان یک ضرورت برای روابط عمومی وابسته می گردد.

 

بدون تردید روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های آحاد جامعه و فرهنگ سازی برعهده دارد و صاحبان قدرت ارتباط و كساني كه هنر برقراري ارتباط موثر را دارند ، در زمره موفق ترين افراد بشمار می روند.

 

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به همه فعالان و تلاشگران این عرصه و اصحاب رسانه در سراسر کشور و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای نقش و رسالت خطیر خویش گام بر می‌دارند به ویژه همکارانمان در این حوزه در بخش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و روابط عمومی هیات های استانی ؛تبریک می گویم و از خداوند قادر متعال، توفیق بیش از پیش خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای این قشر پرتلاش و اثرگذار را مسئلت دارم. “

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید