سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دستور وزیر ورزش و جوانان برای پرداخت پاداش و هزینه‌های تیم ملی هاکی روی یخ بانوان

با دستور وزیر ورزش و جوانان کلیه هزینه های تیم ملی هاکی روی یخ بانوان پرداخت می شود و پاداشی برای نمایندگان تاریخ ساز این رشته در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ؛ تیم ملی هاکی روی یخ بانوان که در عملکردی درخشان به عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا دست پیدا کرده بود بامداد امروز با استقبال گسترده مسئولان، مردم و علاقه مندان به این رشته وارد کشور شد.

با دستور وزیر ورزش و جوانان هزینه‌های تیم ملی هاکی روی یخ زنان پرداخت می‌شود و همچنین برای ملی‌پوشان شایسته این رشته پاداشی در نظر گرفته شده است.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با تایید این موضوع اعلام کرد: با پیگیری و دستور دکتر سجادی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان تامین اعتبارات مالی لازم در این خصوص انجام شده است و علاوه بر تامین هزینه های تیم ملی هاکی روی یخ بانوان،پاداشی نیز برای این افتخار آفرینان ورزش کشورمان در نظر گرفته شده است.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا شگفتی‌ساز شد و تیم‌های هند، قرقیزستان، کویت، امارات و سنگاپور را شکست داد و با قبول شکست در فینال مقابل تایلند به مقام ارزشمند نایب قهرمانی قاره کهن دست پیدا کرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید