سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

کاوه صدقی: غیرت و استعداد بانوان ملی‌پوش باعث رقم خوردن این نتیجه درخشان شد

رییس انجمن هاکی روی یخ گفت: رقبای ما در مسابقات قهرمانی آسیا رقبای بسیار توانمند و قوی‌ای بودند که زیر نظر مربیان بسیار خوب و در زمین‌های بسیاری که داشتند تمرین کرده بودند ولی غیرت، همت و استعداد ایرانی بود که در این مسابقات باعث شکست حریفان شد.

به گزارش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان کاوه صدقی رییس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اولیه تشکیل تیم هاکی، زمین هاکی است، بیان کرد: زمینی که باید در اختیار تیم قرار بگیرد، نیازمند بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه است که تیم هاکی کشورمان با همکاری ایران مال صاحب این زمین شد و این کمک بسیار بزرگی بود.

وی افزود: پس از ساخت زمین ما می‌توانستیم عضو فدراسیون جهانی شویم و خوشبختانه این اتفاق نیز افتاد و ما در حال حاضر عضو فدراسیون جهانی هستیم.

کاوه صدقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اعضای تیم به مدت ۳ سال در اردو زیر نظر مربیانی که به صورت رایگان برای بالا بردن سطح آمادگی بچه های تیم تلاش کردند، حضور داشتند و در کنار آن با حمایت‌های صورت گرفته موفق به جذب مربیانی از اسلواکی، روسیه و آلمان جهت افزایش مهارت تیم ملی هاکی شدیم.

وی در ادامه بیان کرد: رقبای ما نیز در مسابقه آسیایی رقبای بسیار توانمند و قوی‌ای بودند که زیر نظر مربیان بسیار خوب و در زمین‌های بسیاری که داشتند تمرین کرده بودند ولی غیرت، همت و استعداد ایرانی بود که در این مسابقات باعث شکست حریفان شد.

رییس انجمن هاکی روی یخ با بیان اینکه این رشته در آسیا چهارچوب‌های مختلفی دارد، گفت: این رشته برنامه جهانی دارد که تیم ها در ۴ دیویژن در آن شرکت می‌کنند. در این عرصه ۴ تیم برتر آسیا که در جهانی هستند در مسابقات اقیانیوسیه و آسیا نبودند و ۸ تیم دیگر حاضر از جمله تیم های بسیار قوی ای بودند که تیم ایران به رقابت با آنها پرداخت و موفق به کسب مقام شد.

صدقی تاکید کرد: این اتفاق، با همکاری بخش خصوصی، خانواده ها و مردم افتاد و نمادی از جریان همکاری مردمی در بخش خصوصی برای ورزش ایران است.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید