سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

کاظمی‌پور: دختران هاکی روی یخ ایران شایستگی خود را نشان دادند

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: موفقیت ملی‌پوشان هاکی روی یخ ایران می‌تواند یک پنجره جدید برای کسب اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این رشته فراهم کند تا به عنوان یک ظرفیت مکمل، بتوانیم توسعه زیرساختی اختصاصی متناسب با این رشته را در تمام کشور داشته باشیم.

به گزارش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی بانوان هاکی روی یخ اظهار کرد: در مراسم استقبال از ورزشکاران ملی پوش هاکی روی یخ بانوان ایران در بازی های آسیایی هستیم که برای اولین بار در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند. با وجود اینکه این رشته سه سال بیشتر از عمر شروع فعالیت رسمی‌اش و حرفه‌ای‌اش نمی‌گذرد، دختران ما با همه شرایط سختی که از نظر زیر ساخت و از نظر بحث دانش فنی و ظرفیت هایی وجود داشت، شایستگی خود را نشان دادند و با همت خود کار را به نتیجه رساندند.

او ادامه داد: با زحماتی که انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی داشت و با وجود تمامی استعدادها کار به ثمر رسید. از اینجا به بعد کار قطعا سخت‌تر است. نگه‌داشت و توسعه ظرفیت‌ها و مدیریت استعدادهایی که خودشان را تا اینجا رساندند باید انجام شوند. این استعدادها نشان دادند که ظرفیت کارهای خیلی بزرگ را دارند.

کاظمی‌پور خاطرنشان کرد: هاکی روی یخ یکی از ورزش های المپیکی ما است که در المپیک زمستانی می توانیم ظرفیت خوبی را برای حضور ورزشکاران در تراز المپیک ایجاد کنیم. این موفقیت می‌تواند یک پنجره جدید برای کسب اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این رشته فراهم کند تا به عنوان یک ظرفیت مکمل، بتوانیم توسعه زیرساختی اختصاصی متناسب با این رشته را در تمام کشور داشته باشیم و استانداردهای لازم برای این رشته فراهم شود تا استعدادهای دختر و پسر ما در این رشته بتوانند در یک برنامه ریزی و مدیریت کوتاه مدت و میان مدت برای صحنه های بزرگ جهانی آماده شوند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید