سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پیام تبریک دکتر نظریان در پی کسب عنوان تاریخی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در رقابت های قهرمانی آسیا

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پیامی کسب عنوان ارزشمند و تاریخی شیرزنان هاکی روی یخ در رقابتهای قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران موفق شد در نخستین حضور خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا با شایستگی و اقتدار به مقام نایب قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پیامی کسب این عنوان ارزشمند و تاریخی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:


“حضور مقتدرانه تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا و کسب عنوان ارزشمند و تاریخی نایب قهرمانی قاره کهن در نخستین حضورشان در این رویداد توسط این تیم منسجم و پر قدرت، برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور به شمار می رود و دستاورد ارزشمند دیگری برای جامعه پر افتخار و شریف اسکی و ورزش های زمستانی است.

این اتفاق بسیار ارزشمندو‌مبارک، مایه مباهات بوده و بار دیگر نشان می دهد که جوانان شایسته ایران اسلامی هرگاه عزم خود را جزم کرده اند توانسته اند با توکل، تلاش و استعداد مثال زدنی خود فعل خواستن را به بهترین شکل ممکن صرف کرده و به عالی ترین عناوین دست پیدا کنند.

شیرینی این افتخار آفرینی را به ملت غیور ایران اسلامی، جامعه پرتلاش ورزش کشور بخصوص اسکی و ورزش های زمستانی و خانواده حامی و پشتیبانی این جوانان مستعد و پر تلاش تبریک گفته از خداوند منان برای شیر زنان ورزشکار ایرانی صحت، سلامت، سربلندی و تداوم موفقیت هایشان را آرزومندم.

باعث افتخار است که مسیر موفقیت های بانوان هاکی باز ایران همچنان با سرعت طی می شود تا توجه و تمرکز به فعالیت های ورزش بانوان در ایران اسلامی در یک بستر فرهنگی همچنان نمود ویژه ای را در صحنه آسیایی و بین المللی به منصه ظهور برساند.”

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید