سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

هاکی روی یخ قهرمانی بانوان آسیا _ بانکوک؛

سنگاپور هم مقابل ملی پوشان کشورمان شکست خورد/ یک گام تا فتح سکوی نخست آسیا

ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان در پنجمین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا مقابل تیم سنگاپور هم به پیروزی رسیدند و فینالیست شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، پنجمین دیدارملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان بانوان آسیا عصر امروز مقابل تیم قدرتمند و با سابقه سنگاپور پیگیری شد که طی آن نمایندگان شایسته ایران توانستند با سربلندی این دیدار را نیز به پایان رسانده و جواز حضور در دیدار پایانی مسابقات را بدست آورند.

شیرزنان ایرانی پس از شکست تیمهای هند، کویت و قرقیزستان درمرحله مقدمانی و غلبه بر تیم امارات در مرحله حذفی به دیدار نیمه نهایی و جدال با سنگاپور راه پیدا کردند و توانستند به پنجمین پیروزی ارزشمند خود دست یافته و شگفتی خود در اولین حضور آسیایی را کامل کنند.

این دیدار در ست اول با نتیجه یک بر صفر به نفع ایران، در ست دوم با نتیجه یک بر صفر به نفع ایران پیگیری شد و در ست سوم یک بر صفر به نفع ایران تا در نهایت تیم کشورمان با نتیجه سه بر صفر تیم پیروز میدان معرفی شود.

ملی پوشان هاکی روی یخ ایران که فقط سه سال از فعالیت شان در این رشته به واسطه افتتاح پیست المپیک سایز ایرانمال می گذرد و برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافته اند فردا یکشنیه ۱۷ اردیبهشت ماه در دیدار پایانی و فینال به مصاف میزبان رقابتها، تایلند می روند.

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی نمایندگان ایران را در این دوره از رقابتها هستند.

فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی سرمربی و مربی تیم ملی اعزامی کشورمان هستند و اوویس حسن زاده نیز بعنوان مدیر تیمهای ملی کاروان اعزامی را همراهی می کند.

تیم ملی کشورمان فردا یکشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ به وقت تهران در مرحله فینال به مصاف تایلند میزیان مسابقات میرود. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش میشود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید