سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

تقدیر سفیر ایران در تایلند از تیم ملی هاکی روی یخ بانوان

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان با حضور در سفارت ایران در بانکوک با سید رضا نوبختی، سفیر ایران در تایلند، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، سفیر ایران در این نشست صمیمانه در خصوص دغدغه‌ها و مشکلات ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و سایر اعضای تیم اعزامی با آنان بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین بازیکنان تیم ملی، پیراهن تیم ایران را به عنوان “یار بیست و یکم” به سفیر ایران اهدا کردند.

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بانکوک در دور گروهی با نتایج پرگل تیم های هند، کویت و قرقیزستان را شکست داد. 

بانوان پرافتخار ایرانی در بازی یک چهارم نهایی نیز با نتیجه ۱۴ بر صفر امارات را شکست دادند تا در دیدار نیمه نهایی شنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ با سنگاپور مسابقه دهند.

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌ عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی بازیکنان تیم ایران را در این دوره از رقابت‌ها تشکیل می دهند.

فرزاد هوشیدری، سرمربیگری و اعظم سنایی، مربیگری تیم را بر عهده دارند و اویس حسن زاده نیز به عنوان مدیر تیمهای ملی، کاروان اعزامی را همراهی می کند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید