سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

هاکی روی یخ قهرمانی بانوان آسیا-بانکوک؛

ملی پوشان بانوی ایرانی گام نخست را محکم برداشتند

بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان امروز در نخستین مسابقه خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم هند رفتند و موفق شدند با نتیجه مقتدرانه ۱۷ بر ۱ به پیروزی برسند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشورمان امروز در نخستین مسابقه خود در رقابتهای هاکی روی یخ بانوان قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم هند رفتند. این دیدار در ست اول با نتیجه ۴بر ۱ به نفع ایران ، در ست دوم با نتیجه ۷ بر صفر به نفع ایران و در ست سوم با نتیجه ۶ بر صفر به نفع ایران به پایان رسید  و در مجموع تیم کشورمان با نتیجه ۱۷ بر ۱ هند را پشت سرگذاشت.

هند از جمله کشورهای با سابقه آسیا در این رشته است که از سال ۱۹۸۹ در رقابتهای هاکی روی یخ  شرکت دارد . این در حالیست که نمایندگان مستعد کشورمان تنها ۳ سال است که با حمایت بخش خصوصی (ایرانمال) در تمامی رده های سنی بانوان و آقایان فعال شده است.

 اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی، آرزو ایزدی نمایندگان ایران را در این دوره از رقابتها هستند.

فرزاد هوشیدری سرمربی و اعظم سنایی مربیگری این تیم را به عهده دارند.

ملی پوشان کشورمان فردا ۱۱ اردیبهشت به مصاف کویت خواهند رفت و چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت با تیم ملی بانوان قرقیزستان به رقابت خواهند پرداخت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید