سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

مجمع عمومی سالیانه هیات اسکی استان خراسان رضوی برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیئت اسکی استان خراسان رضوی پنجشنبه هفتم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان این استان در شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مجمع عمومی سالیانه هیئت اسکی استان خراسان رضوی هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان این استان در شهر مشهد برگزار شد.

در ابتدای این مجمع ،گزارش عملکرد مالی هیات توسط سخاوت نیا خزانه دار هیئت اسکی استان ارائه و مورد تصویب و تایید اعضای مجمع رسید.

در ادامه سماورچی رئیس هیات اسکی استان به ارائه گزارش عملکرد سالیانه این هیات پرداخت. وی عنوان کرد: در سال گذشته قهرمان های اول، دوم و سوم کشوری در رشته های مختلف (رولراسکی و صحرانوردی) و در رشته اسکی آلپاین نیز مقام سوم و چهارم مسابقات قهرمانی کشور را از استان خراسان رضوی داشتیم که حاصل استعدادیابی هیات اسکی و حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، در شهر و روستاهای این منطقه می باشد.

وی ادامه داد: جوانان شهری و روستایی که مدال آور شدند باعث افتخار هیات اسکی و استان و مشوق دیگر ورزشکاران و آینده سازان استان هستند.

سماورچی همچنین مراتب تشکر و قدردانی خود را از ریاست فدراسیون اسکی جهت حمایت های ویژه ای که در تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز قهرمانان و ورزشکاران این استان داشتند، اظهار کرد.

سپس دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به خصوصیات مهم اسکی و ورزش زمستانی اشاره و عنوان کرد: اشتغال آفرینی و کسب درآمد ارزی در استان خراسان رضوی با توجه به پتانسیل خیلی بالای این استان برای جذب زائر و گردشگر از کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس
حائز اهمیت بسیار بالایی است.


در ادامه حاضرین درخواست قول مساعد برای حل مشکلات و معضل اصلی پیست اسکی شیرباد و جاده ناهموار تا سد دولت آباد را از طریق شرکت آب منطقه ی استان از مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان داشتند.

در ادامه جلسه نیز دکتر جواهری مدیر کل اداره وررش و جوانان استان قول مساعد پیگیری موضوعات و مشکلات مطرح شده را به حاضرین داده و از تلاش های اثربخش قهرمانان استان بخصوص خانم عاطفه صالحی به عنوان اولین بانوی ملی پوش استان خراسان رضوی در اسکی که با تلاش های خیلی زیاد توانست به موفقیت های زیادی دست یابد تشکر کرد.

در این جلسه حاضرین از زحمات مظلوم مدیر پیست اسکی شیرباد به عنوان کارآفرین نمونه (که با زحمات بسیار اولین پیست اسکی شرق کشور را راه اندازی کرده است) قدردانی کردند.

همچنین از سماورجی رئیس هئیت اسکی استان خراسان رضوی به پاس تلاش های خستگی ناپذیر در جهت پیگیری و رفع مشکلات پیست اسکی شیرباد و قهرمانان اسکی استان قدردانی و تشکر شد.

مدیر پیست اسکی شیرباد نیز در صورت حصول نتیجه در خصوص رفع مشکلات پیست اسکی شیرباد، جهت حمایت و اسپانسری هیئت اسکی و ورزشکاران تیم ملی استان اعلام آمادگی کرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید