پایان کار نمایندگان کشورمان در رقابتهای قهرمانی جهان اسکی صحرانوردی در اسلوونی

با پایان رقابتهای دانیال ساوه شمشکی در مسابقات فینال ۱۵ کیلومتر پاتیناژ مردان اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان به میزبانی اسلوونی پرونده حضور نمایندگان کشورمان در این رقابتها بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، رقابتهای قهرمانی جهان اسکی صحرانوردی به میزبانی کشور اسلوونی با برگزاری مسابقات فینال ۱۵ کیلومتر پاتیناژ مردان پیگیری شد.

دانیال ساوه شمشکی ورزشکار شایسته و المپین کشورمان در این رقابتها که با حضور ۱۰۰ شرکت کننده برگزار شد در جایگاه ۹۲ قرار گرفت.

این مسابقات با درخشش خیره کننده ورزشکاران نروژی به پایان رسید و سه ورزشکار از نروژ موفق شدند مدالهای طلا، نقره و برنز مسابقات را کسب کنند.

با پایان رقابتهای فینال ۱۵ کیلومتر پاتیناژ مردان ، پرونده حضور نمایندگان کشورمان در این مسابقات بسته شد.

تیم ملی ایران با چهار ورزشکار خانم و چهار ورزشکار آقا در این مسابقات حضور پیدا کرده بود و برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران یک ورزشکار خانم و یک ورزشکار آقا از کشورمان همزمان به فینال این مسابقات راه پیدا کرده بودند.

مربیگری این تیم بر عهده محمدتقی شمشکی و گلناز ساوجی بود و سید مصطفی میرهاشمی به عنوان مدیر فنی و مرتضی ساوه شمشکی نایب رییس فدراسیون نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی کردند.

  • 22:09
  • 1401/12/10
  • 3627