دیدار سرپرست سفارت کشورمان در سارایوو با سر مربی تیم هاکی روی یخ

کاوه صدقی سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان که همراه با تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی هاکی روی یخ بزرگسالان در سارایوو حضور دارد با ماشالله شاکری سرپرست سفارت کشورمان در سارایوو در محل این سفارت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، شاکری در این دیدار ضمن گپ و گفت صمیمانه با سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان در خصوص وضعیت تیم و امکانات تدارک شده از سوی میزبان ، برای تیم ملی در رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست سفارت ایران در سارایوو همچنین مراتب آمادگی ، مساعدت و همکاری با تیم ملی هاکی روی یخ را اعلام و از اقدام سفارت جهت اطلاع رسانی به ایرانیان مقیم و ترغیب آنها برای حضور در سالن برگزاری مسابقات و تشویق تیم ملی خبر داد.

کاوه صدقی سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توضیحاتی در خصوص آمادگی تیم و رقبای تیم ملی ارائه کرد.

رقابت های هاکی روی یخ بزرگسالان جهان از ششم اسفند ماه با میزبانی بوسنی و هرزگوین برگزار می شود و تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان روز دوشنبه ۸ اسفند در اولین دیدار خود به مصاف تیم مالزی خواهد رفت.

  • 17:23
  • 1401/12/07
  • 4935