تقدیر دکتر نظریان از مسئولان و فعالان در هیات های اسکی استانی/ قدردان بازوان فعال اثرگذار در راه پیشرفت اسکی و ورزش های زمستانی هستیم

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پیامی از فعالیت ها و همکاری های اثر بخش هیات های استانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، برنامه های فصل اسکی ۱۴۰۱ در حالی با جدیت پیگیری می شود که هر استان خود به عنوان یک بازوی توانمند در راه توسعه اسکی و ورزش های زمستانی قدم بر می دارد. در همین راستا دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پیامی از روسا و مسئولان هیات های استانی و همه فعالان و دلسوزان این رشته در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

 

“ با لطف خداوند و همت یکایک عزیزان در هیات های استانی سراسر کشور شاهد پیشرفت و پویایی اسکی و ورزش های زمستانی هستیم. بدون شک هنوز در ابتدای مسیریم و راه بسیاری در پیش داریم اما همدلی ، همکاری و دلسوزی روسا و مسئولان هیات های استانی ، کادر همراه آنان، کارشناسان، مربیان، ورزشکاران و همه دلسوزان این رشته در سراسر کشور نوید روزهای درخشانی در اسکی کشور را می دهد.

هیات های استانی به عنوان بازوان توانمند اسکی نقش شاخصی در به ثمر نشاندن برنامه ها و چشم انداز موجود برای این ورزش مفرح و زیبا دارند. بنده به نمایندگی از فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی که خادم اصلی جامعه اسکی و ورزش های زمستانی است از این عزیزان تقدیر و تشکر کرده و آرزوی سلامتی و توفیق همه بزرگواران را از خدای بزرگ خواستارم.”

  • 09:13
  • 1401/11/26
  • 2192