تبریک فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به مناسبت روز جهانی معلولان

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی معلولان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش هست زمستانی ، با فرا رسیدن روز جهانی معلولان، فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی طی پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

« انسان دارای روحی است و جسمی، آن که انسان به او انسان است، روح انسان است، نه جسم او. اگر روح انسان، سالم، آزاد و قوی باشد، چه باک که دست یا پای انسان معلول باشد»

(امام خمینی(ره) در جمع معلولین- اسفند 1357)

روز جهانی معلولان فرصت مغتنم و گران بهایی است برای ارج نهادن به توانمندی و صرف فعل توانستن توسط همنوعانی با باور قوی است که علیرغم محدودیت های جسمی و موانع اجتماعی، با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و اراده ای پولادین و با خودباوری، تلاش و جدیت و اعتقاد قلبی به حقیقت «خواستن، توانستن است» برای تحقق استعدادها و پویایی هرچه بیشتر و کارآمدی حیات خویش، تلاشی مضاعف نموده و این معلولیت هرگز مانع بروز توانمندی ، خلاقیت و همت والا و اعتماد به نفس آنها نشده است.

امروزه معلولان در عرصه ورزش همچون سایر عرصه ها با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای درخشان خویش، توانسته اند در مسیر رشد و شکوفایی و کمک به توسعه و پیشرفت ورزش کشور و افتخار آفرینی در میادین مختلف ورزشی، گام های موثری بردارند.

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ضمن تبریک و تهنیت این روز مبارک به تمامی معلولان توانمند کشور، بویژه معلولان بااستعداد و درخشان رشته اسکی، موفقیت و بالندگی این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستار است.

  • 16:35
  • 1401/09/12
  • 2729