مارپیچ بزرگ جام جهانی اسکی چمن - ایتالیا:

نقص فنی مانع تداوم درخشش نماینده ایران شد/ قهرمانی نمایندگان چک در دو‌بخش مردان و زنان

نخستین روز از رقابتهای فینال جام جهانی اسکی چمن جمعه ۱۸ شهریور با حضور نمایندگان کشورمان به میزبانی کشور ایتالیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در جریان این رقابتها که روز گذشته در رشته مارپیچ بزرگ پیگیری می شد در بخش مردان مهدی سولقانی نماینده شایسته کشورمان علیرغم کسب رتبه ارزشمند دومی در دور(مانش) اول، در دور(مانش) دوم به علت نقص فنی اسکی خود موفق نشد نمایش عالی خود در مانش اول را تکرار کرده و در مجموع دو مانش در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.سولقانی پیش از این در مرحله ماقبل فینال جام جهانی در کشور ایتالیا موفق به کسب رتبه ارزشمند چهارمی شده بود.

سید مرتضی جعفری دارنده یک طلا و دو نقره جام جهانی اسکی چمن دیزین نیز در پایان دو مانش رقابتهای مارپیچ بزرگ امروز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

حسین کلهر دیگر نماینده کشورمان نیز در پایان دو دور این رقابتها در جایگاه ۲۴ قرار گرفت.

مارتین بارتاک از چک موفق شد در این بخش در رده نخست قرار بگیرد. همچنین دنیله بویو و مارکو گریتی لورنزو از ایتالیا دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان نیز سمانه مشکاتی تنها نماینده بانوی کشورمان در پایان دو دور در رتبه ۱۱ مارپیچ بزرگ بانوان قرار گرفت.

در این بخش نیز آنتا کورینتوا از چک قهرمان شد. لارا تینور از اتریش و الیسکا رچرتوا از چک دوم و سوم شدند.

تیم ملی مردان کشورمان با سه ورزشکار و تیم ملی بانوان کشورمان با یک ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده اند. این رقابتها فردا در رشته مارپیچ کوچک پیگیری می شود.

  • 17:16
  • 1401/06/19
  • 5328