موسی ساوه شمشکی: تمام مصوبات کمیته فنی برای اسکی بازان اجرایی شد/ در جلسات کمیته فنی با خرد جمعی تصمیم گیری می‌کنیم

رییس کمیته فنی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: جا دارد همین جا از فدراسیون اسکی تشکر کنم که تمام مصوبات کمیته فنی در رشته های مختلف را عملی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، موسی ساوه شمشکی رییس کمیته فنی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: جا دارد همین جا از فدراسیون اسکی تشکر کنم که تمام مصوبات کمیته فنی در رشته های مختلف را عملی کرد و از اعزام تا اردو هر مواردی که با خرد و تصمیم جمعی در این کمیته گرفته شده بود اجرایی شد.

وی افزود: در رابطه با رشته اسکی صحرانوردی و اتفاقی که برای سید ستار صید المپین این رشته افتاد موضوع پزشکی و مثبت شدن تست کرونا بود و از حیطه اختیارات برای تصمیم گیری در کمیته فنی خارج بود. پس از دو تست مثبت ایشان خود مسئولان عالی رتبه در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می بایست تصمیم نهایی در خصوص کاروان اعزامی را می گرفتند که با توجه به دو تست متوالی مثبت کرونای این ورزشکار در آزمایشگاه مورد تایید سفارت چین تصمیم بر این شد که ورزشکار جایگزین به این مسابقات اعزام شود و ما یا دیگر مسئولان فنی فدراسیون هیچ دخالتی در این تصمیم گیری نداشتیم چون موضوع یک موضوع پزشکی بود نه فنی.

وی افزود: در بعد فنی می توانم عنوان کنم که تمام مواردی که در جلسات کمیته فنی با حضور رئیس ، نائب رئیس، کارشناس خبره،نائب رئیس امور بانوان،مدیر فنی رشته های مربوطه ،روسای کمیته رشته های مربوط و مربیان تیم‌های ملی مصوب شد اجرا گردید. ورزشکاران به اردو و رقابتهای خارج از کشور اعزام شدند و در داخل کشور نیز با هماهنگی مدیریت پیست های اسکی کشور (توچال، دربندسر و دیزین) تمام برنامه ها به نحو احسن انجام شد که جای تشکر دارد.

  • 13:01
  • 1400/11/30
  • 5448