برگزاری جلسه کمیته آموزش و مدرسین با حضور مرتضی ساوه شمشکی/آزمون مربیگری کشوری آلپاین و اسنوبرد امروز برگزار می شود

جلسه فنی کمیته آموزش و مدرسین در خصوص برگزاری آزمون مربیگری روز هفدهم بهمن با حضور مرتضی ساوه شمشکی رئیس کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی که در پیست اسکی پولادکف سپیدان فارس حضور دارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، طبق برنامه ریزی های قبلی قرار بود آزمون مربیگری درجه سه آلپاین، درجه سه اسنوبرد و همچنین درجه سه به دو آلپاین، شنبه ۱۶ و یکشنبه ۱۷ بهمن برگزار شود که به علت شرایط بد جوی، وزش باد شدید در پیست و بارندگی این آزمون در روز شنبه ۱۶ بهمن برگزار نشد و هماهنگی های لازم برای برگزاری آزمون در روز یکشنبه ۱۷ بهمن با استعلام از سازمان هواشناسی انجام شده است و آزمون از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۷ بهمن برگزار می‌شود.

 این آزمون (به غیر از استانهای تهران و البرز) به صورت کشوری برای شرکت کنندگانی از استان‌های قزوین، زنجان، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کهکلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، لرستان و مازندران برگزار می‌شود.

ممتحنین و مدرسین در رشته اسکی آلپاین مرتضی ساوه شمشکی، سید جواد صید، سید مجتبی صید، اسکندر بلوکات و مهرداد مقدید هستند و در رشته اسنوبرد نیز حسین کلهر و رضا ساوه دورودی این مسئولیت را بر عهده دارند.

گفتنی است پس از برگزاری آزمون و از روز دوشنبه دو مدرس به مدرسین رشته آلپاین اضافه خواهد شد.

قابل ذکر است محمدرضا ساوه دورودی دبیر کمیته آموزش فدراسیون کار هماهنگی برگزاری دوره ها و کلاس ها را بر عهده داشته و در این پیست حضور دارد.

دوره‌ها و کلاس ها از روز دوشنبه آغاز می‌شود و تا روز ۲۶ بهمن به طول می انجامد.

  • 11:01
  • 1400/11/17
  • 3383