اطلاعیه کمیته آموزش در خصوص آزمون های مربیگری آلپاین و اسنوبرد در استان فارس؛

۱۶ و ۱۷ بهمن آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در اطلاعیه ای شرایط و مواد امتحانی مربیگری آلپاین و اسنوبرد در تاریخ ۱۶ و ۱۷ بهمن را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، متقاضیان شرکت در آزمون ورودی درجه ۳ آلپاین، درجه ۳ اسنوبرد، درجه ۳ به ۲ آلپاین و همچنین علاقه مندانی که ثبت نام خود را در اسفند سال ۱۳۹۹ انجام دادند و به دلیل شیوع ویروس کرونا این آزمون ها لغو گردید، می توانند طبق اعلامیه ای که توسط کمیته آموزش فدراسیون ارائه شده است در تاریخ های ۱۶،۱۷ بهمن ماه در پیست اسکی سپیدان استان فارس ،پیست پولاد کف در آزمون جایگزین شرکت کنند.

تمامی شرکت کنندگان موظف هستند در روزهای مقرر یعنی شنبه و یکشنبه(هر دو روز) در آزمون ورودی درجه ۳ آلپاین ،درجه ۳ اسنوبرد،درجه ۳ به ۲ آلپاین حضور داشته باشند. 

دو آزمون پیچ ریز (کنترلی) و اسکی ترکیبی(ترکیبی از مارپیچ کوچک و مارپیچ بزرگ) مواد امتحان آزمون درجه سه آلپاین است و در درجه ۳ به ۲ آلپاین علاوه بر آزمون پیچ ریز (کنترلی )و اسکی ترکیبی ، آزمون اسکی کاروینگ نیز اضافه خواهد شد .

در آزمون درجه سه اسنوبرد نیز پیچ بزرگ و پیچ ریز ، وان فوت و فیکی از شرکت کنندگان گرفته می شود.

گفتنی است مذاکرات رئیس کمیته آموزش ابتدا با رئیس هیات اسکی استان فارس و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان در خصوص بررسی شرایط موجود از نظر شیوع کرونا انجام شده است و با توجه به اینکه این منطقه در وضعیت زرد قرار دارند برگزاری آزمون ها فاقد مشکل بوده و آزمون های فوق با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در فضای باز انجام خواهد شد.

  • 20:23
  • 1400/11/13
  • 3174