عاطفه احمدی و سید ستار صید پرچمداران کاروان ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ شدند/ تقدیر کمیته ملی المپیک از ورزشکاران اعزامی

در مراسم بدرقه از سوی کمیته ملی المپیک و فدراسیون از ورزشکاران اعزامی به این بازیها و جمعی از پیشکسوتان آن تقدیر بعمل آمد. سیدستار صید و عاطفه احمدی هم به عنوان پرچم‌داران کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک زمستانی 2022 چین معرفی شدند.همچنین از لباس اسکی‌بازان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ ظهر دوشنبه چهارم بهمن، با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سفیر چین و مسئولان ورزشی کشور و خانواده اسکی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم از لباس کاروان ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ رونمایی شد و همچنین عاطفه احمدی نماینده شایسته اسکی آلپاین و سید ستار صید نماینده شایسته اسکی صحرانوردی به عنوان پرچمداران کاروان کشورمان در مراسم رژه روز افتتاحیه المپیک زمستانی ۲۰۲۲ انتخاب و معرفی شدند.

عاطفه احمدی، سیدستار صید و حسین ساوه‌شمشکی سه نماینده کشورمان در بازی های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ هستند.

لازم به ذکر است سید ستار صید چهارمین حضور ، ساوه شمشکی سومین حضور و احمدی نخستین حضور خود در بازی های المپیک زمستانی را تجربه می کنند.

  • 15:08
  • 1400/11/05
  • 125212