سفیر چین در ایران: ورزشکاران ایران بسیار سخت کوش هستند/ میزبانی المپیک زمستانی تعهد کشور چین به جامعه جهانی است

سفیر چین در ایران با بیان اینکه میزبانی المپیک زمستانی تعهد کشور چین به جامعه جهانی است، گفت:تلاش می کنیم برای این رویداد بهترین میزبانی را داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، چنگ هووا سفیر کشور چین در ایران در مراسم بدرقه کاروان ایران به المپیک زمستانی اظهار داشت: روز زن را به همه مادران و بانوان حاضر در جلسه تبریک می‌گویم و خوشحالم که در این جلسه حضور دارم.

وی گفت: یک هفته دیگر بهار چین فرا می رسد و ۱۱ روز دیگر المپیک چین افتتاح می شود و بنده نیز همچون افراد حاضر در جمع مشتاقانه در انتظار شروع این بازی‌ها هستم و برای همه ورزشکاران در این دوره مسابقات آرزوی موفقیت دارم. 

سفیر چین در ایران خاطرنشان کرد: از ورزشکاران ایران و همه کشورها استقبال می کنیم و امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنید. 

میزبانی المپیک زمستانی تعهد کشور چین به جامعه جهانی است. رییس‌جمهور و مردم چین اهمیت زیادی به این مسابقات می دهند و تاکید شده که بهترین میزبانی را داشته باشیم و هرگونه رفاهیات را برای کاروان های ورزشی فراهم کنیم. 

چنگ هووا گفت: برای همه ورزشکاران این مهم است که در یک فضای امن به فعالیت خود بپردازند. راهکارهای مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹ به شکل جدی در کشور چین درحال مدیریت و پیگیری است و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که سلامت جامعه ورزش را تضمین کنیم.

وی افزود: تمرین ورزشکاران ایرانی را مشاهده کردم و روحیه سختکوشی آنها را در بین ورزشکاران مشاهده کردم و امیدوارم بهترین نتیجه را برای کشور خود بگیرند. چین قطعا یک مسابقات ایمن و هیجان‌انگیز را برای جامعه جهانی به ارمغان خواهد آورد.

  • 01:09
  • 1400/11/05
  • 3034