دیدار اعضای هیات مدیره شرکت تله‌کابین دربندسر با رئیس فدراسیون اسکی / تاکید بر همکاری همه جانبه میان طرفین

نشست اعضای هیات مدیره شرکت تله‌کابین دربندسر با رئیس فدراسیون اسکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر عباس نظریان در دیدار با حسن شمشکی، محمد کیاشمشکی و علی شمشکی اعضای هیات مدیره شرکت تله کابین دربندسر بر تعامل و همکاری گسترده میان فدراسیون اسکی و پیست‌های اسکی زیر مجموعه شرکت تله‌کابین دربندسر تاکید کرد.

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به نقش پیست‌های دربندسر و دیزین در ورزش اسکی، اظهار کرد: پیست‌های اسکی دربندسر و دیزین نقش مهم و اساسی در توسعه ورزش اسکی دارند و این دو پیست پایگاه‌های مهم قهرمانی ورزش اسکی نیز به شمار می‌آیند.

وی افزود: برگزاری اردوهای تیم ملی، مسابقات، جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی از جمله نقش‌ها مهم پیست‌های اسکی است که در این میان شاهد همکاری خوب شرکت تله‌کابین دربندسر هستیم و از مدیران این مجموعه تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس فدراسیون اسکی بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر میان فدراسیون اسکی و شرکت تله‌کابین دربندسر تاکید کرد و گفت: فدراسیون اسکی در دوره پیش رو آماده همکاری‌های هرچه بیشتر با شرکت تله‌کابین دربندسر است. نقش بخش خصوصی در ورزش اسکی بسیار مهم است و مجموعه‌ای همچون شرکت تله‌کابین دربندسر یکی از فعال‌ترین بخش‌های خصوصی در ورزش اسکی به شمار می‌آید که با سرمایه‌گذاری بر روی ورزش اسکی سبب رونق هرچه بیشتر این رشته شده است.

در این نشست اعضای هیات مدیره شرکت تله‌کابین دربندسر نیز به طرح موضوعات مختلف و دغدغه‌های موجود در ورزش اسکی پرداختند و مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

انتهای پیام

  • 22:47
  • 1399/11/21
  • 10796