ویترین باشکوه یک میزبانی بزرگ؛

از توانمندی شایسته مدیریت یک رویداد بین المللی تا میزبانی بی نقص پیست اسکی توچال

رقابت های بین المللی لیگ اسکی آلپاین یکی از بهترین لیگهای تاریخ اسکی ایران بود.

“رقابت های بین المللی لیگ اسکی آلپاین یکی از بهترین لیگهای تاریخ اسکی ایران بود” این جمله مشترک همه کسانی است که در طی دو هفته حضور در توچال رقابتهای انتخابی المپیک زمستانی در رشته آلپاین را تجربه کردند.

رقابت های بین المللی اسکی آلپاین

رویدادی بین المللی از سوی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی که میزبانی آن بر عهده هیات اسکی استان تهران و پیست بین المللی توچال بود.

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و در راس آن دکتر عباس نظریان که حدود یک سال از آغاز ریاستش در این مجموعه می گذرد با نگاه مشارکت همگانی هیات های اسکی توانمند سراسر کشور در تمام رویدادها و تصمیمات فدراسیون و بهره گیری از مشاوره ها ، انتقادات و پیشنهادات سازنده متخصصان و کارشناسان زبده این رشته زیبا و مهیج یک کار تیمی عظیم را مدیریت کرد. نظارت و پیگیری مستمر دکتر نظریان رئیس و بهرام ساوه شمشکی دبیر توانمند فدراسیون که خود نماینده فدراسیون جهانی اسکی در این رویداد بین المللی بود حلقه های این زنجیر همدلی را به هم متصل کرد. 

حضور دلگرم کننده عیسی ساوه شمشکی رئیس اسبق و باسابقه فدراسیون اسکی که با مشاوره های پدرانه خود راهگشای حل بسیاری از موانع بود یکی از نقاط قوت فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به شمار می رود.

مدیریت فنی و کاربلد هیات اسکی استان تهران در تقسیم وظایف بین تعداد سه رقمی ارکان برگزاری این رویداد نشان داد کشورمان پتانسیل برگزاری مسابقات بین المللی در حد استانداردهای جهانی را دارد. رقابتهایی که صفر تا صد آن طبق برنامه ریزی قبلی انجام شد، بیشترین بازخورد رسانه ای و همراهی خبرنگاران تصویری ، شنیداری و مکتوب به همراه عکاسان رسانه های مختلف را به همراه داشت.

پیست بین المللی اسکی توچال با مدیریت مهندس امداد بار دیگر ثابت کرد که همراه و هم قدم فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در راه توسعه و پیشرفت است. مدیریت کاربلد توچال که هم میزبان این رویداد در ارتفاعات توچال بود و هم در برگزاری مسابقات از هیچ کمکی دریغ نکرد.

هیات اسکی استان تهران با ریاست مرتضی ساوه شمشکی که خود از پیشروان بخش آموزش و توسعه اسکی در کشور است به همراه دبیر کاربلد این هیات محمدرضا ساوه دورودی که برگزار کننده این رویداد بود نشان داد یک هیات استانی تا چه اندازه می تواند به عنوان بالهای رشد و پیشرفت توسعه فدراسیون در کشور اثرگذار باشد.

توانمندی این هیات در برگزاری شایسته این رویداد بین المللی مصداق بارز “بازوان توانمند اجرایی فدراسیون اسکی” بود. حضور دلگرم کننده نصراله پریچهره مدیر کل اداره ورزش و جوانان به عنوان بالاترین متولی ورزشی استانی تهران در این رویداد از اجرای درست و کامل ماموریت هیات اسکی استان تهران در تعامل و کمک به اسکی کشور ، فدراسیون و اداره ورزش و جوانان حکایت داشت.   

حضور وزیر ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش کشور در رقابتهای بین المللی لیگ اسکی آلپاین برگ زرینی در هموارسازی مسیر پیشرفت اسکی کشور بود، نگاه مثبت و حمایتی دکتر سجادی از ورزش اسکی کشور و به ویژه دستور طلایی و امیدوار کننده واگذاری آزمایشی پیست اسکی شمشک به فدراسیون نشان از روزهای خوب اسکی کشور دارد.

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به عنوان خادم همه پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران و فعالان در رشته اسکی و خانواده فهیم و همراه این رشته در کشور از همه عوامل برگزاری این رویداد در پیست اسکی توچال و افرادی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مسیر توسعه اسکی کشور گام بر می دارد قدردانی و تشکر می کند و امید می رود هفته پایانی رقابتهای بین المللی اسکی آلپاین به میزبانی پیست بین المللی اسکی دربندسر نیز با همراهی و همدلی مسئولان برگزار کننده و میزبان دلسوز و کاربلد آن به پایان برسد و چهره اعضای تیم اعزامی به بازی های المپیک زمستانی در سایه دعای خیر جامعه اسکی و مردم شریف ایران مشخص شود.

  • 21:57
  • 1400/10/15
  • 4944