روح اله امداد: حضور وزیر ورزش در مسابقات اسکی یک فرصت طلایی بود/ خوشحالیم که همه از برگزاری لیگ راضی بودند

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال، درباره نحوه برگزاری روز نخست مسابقات از هفته دوم رقابت های بین المللی اسکی آلپاین، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، روح اله امداد مدیرعامل شرکت تله کابین توچال و میزبان رقابت های لیگ بین المللی اسکی آلپاین، در پایان روز نخست هفته دوم این رقابت ها گفت: امروز هفته دوم مسابقات را برگزار کردیم و به نوعی اختتامیه بود اما با توجه به اینکه یک روز را به دلیل بدی آب و هوا از دست دادیم، فردا هم ورزشکاران تیم ملی برای روز دوم رقابت خواهند داد.

وی افزود: دو هفته مشابه رقابت های لیگ بین المللی اسکی آلپاین را برگزار کردیم که ۱۵ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا در این مسابقات شرکت کردند و هفته دوم هم به همین صورت پیگیری شد. خوشبختانه به اذعان ورزشکاران شرکت کننده مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شد و ما هم خوشحالیم که توانستیم مسابقه را به این شکل میزبانی کنیم و از تک تک عوامل برگزاری تشکر می کنیم.

مهندس امداد در خصوص حضور دکتر سجادی در لیگ بین المللی اسکی آلپاین گفت: حضور وزیر ورزش یک فرصت طلایی است که در ورزش اسکی مجددا بازنگری ایجاد شده، مشکلات و مسائلی که وجود داره منعکس بشود و برای رفع آنها کمک شود. دوستان هم نقطه نظراتشان را مطرح کردند که  ان شاالله اتفاقات خوبی بیفتد.

  • 18:10
  • 1400/10/14
  • 5656