پریچهره: تمام تلاش ما ایجاد شرایط برای استفاده همه مردم از اسکی و ورزش های زمستانی است

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، در حاشیه برگزاری هفته دوم رقابت های لیگ بین المللی اسکی آلپاین، درباره پیست های اسکی، استعدادیابی و قهرمان پروری، نکاتی را بیان کرد.

نصراله پریچهره مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه برگزاری هفته دوم رقابت های لیگ بین المللی اسکی آلپاین در جمع خبرنگاران گفت: رقابت های امروز خیلی اتفاق قشنگی بود مخصوصا اینکه با سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی مقارن شده بود و بزرگداشت مقام والای شهید سلیمانی بود. اتفاق بسیار قشنگی بود که در این ارتفاع مسابقاتی با این برنامه ریزی خوب و برگزاری عالی انجام شده بود.

وی افزود: با رئیس فدراسیون آقای نظریان هم صحبت کردیم تا ان شاالله در پیست های دیگر هم به خصوص در بحث استعدادیابی و تفریحی و همگانی اقدامات خوبی انجام شود. هفته بعد قرار است به پیست آبعلی برویم و از نزدیک در جریان شرایط و مشکلات پیست قرار بگیریم تا آنها را با کمک رییس فدراسیون و آقای مرتضی ساوه شمشکی رییس هیات اسکی استان تهران حل کنیم.

 وی افزود: نظر من بیشتر بر این بود که باید در چنین فضاهایی علاوه بر بحث تفریحی در بحث استعدادیابی و قهرمان پروری هم بسیار فعال عمل کرد. ما می توانیم با امکانات بسیار خوبی قهرمان پروری داشته باشیم  که البته دوستان هم با من هم عقیده بودند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: ان شااله قرار است از هفته آینده جلساتی را برای استعدادیابی بگذاریم. دنبال تولید کننده برویم که بتوانیم امکاناتی را با قسمت های مناسب در اختیار مردم بگذاریم . برخی دیدگاه ها وجود دارد که می گویند اسکی ورزش لاکچری است ما وظیفه داریم هزینه ها را در سطح پایین تر بیاوریم که خانواده هایی که علاقه مند هستند بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.
 
پریچهره ادامه داد: در پیست اسکی توچال نیز خوشبختانه آقای مهندس امداد امکانات بسیار خوبی برای مردم تهیه کرده اند و از ایشان تشکر می کنیم. پیست شمشک هم الحمدالله قرار است در اختیار فدراسیون قرار بگیرد و فکر میکنم ان شاالله روزهای خوبی در انتظار اسکی کشور است.

  • 17:47
  • 1400/10/14
  • 3767