جلسه و نشست صمیمی رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون با مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدایابی وزارت ورزش و جوانان

علیرضا احمدپور رئیس کمیته استعدایابی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دوشنبه ۱۳ دی در جلسه ای با حضور مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدایابی فدراسیون به بیان گزارش عملکرد و ارائه پیشنهادها و طرح های مختلف استعدادیابی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، علیرضا احمدپور رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون که خود از چهره های مطرح اسکی کشور، ملی پوش سابق و دارنده مدال طلای رقابتهای اسکی جوانان و نوجوانان آسیا است روز گذشته ۱۳ دی در جلسه و نشستی صمیمی با مهدی مبینی مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان به بیان گزارش عملکرد این کمیته در سراسر کشور و ایجاد بانک اطلاعاتی کامل از عملکرد هیات های استانی در زمینه استعدادیابی پرداخت.

برگزاری المپیاد استعدادهای برتر یکی از محورهای گفتگو در این جلسه بود که قول های مساعدی از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان پل ارتباطی قوی برای تعامل و جلسه با مسئولان وزارت آموزش و پرورش  ارائه شد.

احمدپور که خود دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی می باشد در این جلسه با همراهی یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه طرحی تحت عنوان “طرح ملی آمایش منابع انسانی در حوزه استعدادیابی” را مطرح  کرد.  طرحی که مقرر شد در جلسات بعدی به صورت جزئی تر مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد و در صورت صلاحدید و تصویب در ورزش کشور مورد استفاده قرار گیرد.

تشکیل بانک اطلاعاتی ورزشکاران سنین پایه،شناسایی و هدایت آنها به فدراسیون های ورزشی مربوطه ، طراحی سامانه ملی منابع انسانی و نظارت بلندمدت و مستمر بر آن از جمله عناوین این طرح پیشنهادی بود.

  • 00:24
  • 1400/10/14
  • 4470