به بهانه برگزاری نشست فرهنگی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی؛

از میزبانی شایسته کمیته فرهنگی فدراسیون تا همراهی و همکاری نهادهای مختلف در حمایت از اسکی بازان

برگزاری نشست فرهنگی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ویترینی از همکاری، همدلی هرچه بیشتر ورزشکاران این رشته بود.

به گزارش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، برگزاری نشست فرهنگی این فدراسیون، ویترینی از همکاری، همدلی و کمک افراد و ارگان های مختلف برای موفقیت هرچه بیشتر ورزشکاران این رشته بود.

گام نخست و البته محکم در مسیری طولانی که ادامه آن نیز به تداوم حمایت ها و پشتیبانی ها نیازمند است.

در مسیر پشتیبانی فرهنگی، سخت افزاری، مادی و معنوی ورزشکاران نهادها و افراد مختلفی نقشی پررنگ داشته و دارند؛ از سازمان میراث فرهنگی و حمایت های خانم دکتر اژدری مدیر کل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی گرفته تا آقای بیگی کارشناس امور گردشگری ورزشی این سازمان؛ هیات اسکی استان تهران و در راس آن مرتضی ساوه شمشکی و محمد ساوه درودی رییس و دبیر پر تلاش این هیات که اردوهای تیم ملی را به شایستگی هرچه تمام تر برگزار و میزبانی کردند؛ همچنین مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی توچال و به ویژه مدیریت پر توان آن جناب مهندس روح اله امداد که از هیچ کمکی به فدراسیون و ورزشکارانش دریغ نکرده است همه و همه در کنار هم پازلی قدرتمند از چتر حمایتی ورزشکاران را تشکیل می دهند که شرایط مطلوب فعلی و آرامش حاکم در تیم های ورزشی اسکی بدون این پشتیبانی ها میسر نبود.

نشست فرهنگی اخیر فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی که به همت و برنامه ریزی و مدیریت کمیته فرهنگی فدراسیون و آقای احتشام و کمک و حمایت کمیته خیرین فدراسیون و در راس آن سید رضا ابوالقاسمی (از میزبانی و هماهنگی هتل گرفته تا پذیرایی از حاضرین)به نحوی شایسته برگزار شد نشان داد ایجاد پلهای ارتباطی مسئولان فدراسیون و ورزشکاران دشوار نیست ولی تداوم و توالی آن به مراتب اهمیت بیشتری دارد.

در حاشیه این نشست شرکت های کانی راش و اسکی لند به ورزشکاران و کادر فنی هدایایی اهدا کردند.

همچنین  در یک اقدام فرهنگی کتابهایی به ورزشکاران اهدا شد تا در اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند.

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به عنوان متولی رشته های زمستانی در سراسر کشور قدردان همه افراد، ارگان ها و نهادهایی است که چه به صورت مادی و چه معنوی در کنار ورزشکاران و خانواده اسکی هستند. این قدردانی ویژه به خصوص از همه کسانی که به هر نحوی در برگزاری نشست فرهنگی فدراسیون دخیل بودند می باشد ؛ همچنین فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از مدیریت هتل ارم برای میزبانی از این جلسه سپاسگزار است.

امید می رود با تداوم چنین حمایت هایی شاهد موفقیت ورزشکاران انقلابی و شایسته میهن عزیزمان و برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان در میادین بین المللی باشیم.

  • 12:13
  • 1400/09/27
  • 4054