مصاحبه مسئولین فدراسیون اسکی و ورزشکاران در نشست فرهنگی

مسئولین فدراسیون اسکی و ورزشکاران، طی مصاحبه‌ای، درباره برگزاری نشست فرهنگی و دست آوردهای آن، مطالبی را بیان کردند.

به گزارش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، نشست فرهنگی این فدراسیون با حضور مسئولین، کمیته های مختلف فدراسیون، مربیان، ورزشکاران، مدیران تیم های ورزشی و دیگر اعضای این خانواده در هتل ارم برگزار شد.

در این جلسه، دکتر عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی، بهرام ساوه شمشکی دبیر و فاطمه کیا دربندسری نایب رییس بانوان فدراسیون، رضا احتشام مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون، سیدرضا ابوالقاسمی رئیس کمیته خیرین ورزش، مسئولین کمیته های مختلف فدراسیون، کادر فنی تیم های ملی اسکی، ملی پوشان و جمعی دیگر از مسئولین و فعالان و مدیران تیم های اسکی و ورزش‌های زمستانی در این رشته حضور داشتند.

پس از پایان نشست فرهنگی مسئولین فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی (که دوشنبه 23 آذر 1400 برگزار شد)، شماری از مسئولین و ورزشکاران، به گفتگویی کوتاه پرداختند که در ادامه، گفتگوهای مذکور، شرح داده شده است.


- نظریان: هدف و افتخار ما ارائه تصویر شایسته از ورزشکاران الگوی ایرانی به دنیاست

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پایان نشست فرهنگی این فدراسیون گفت: بسیار خوشحالم که امروز فرصتی پیش آمد تا در یک جمع صمیمی به مناسبت ایام فرهنگی چند روز گذشته و روزهای پیش رو، با حضور خانواده فهیم اسکی، مسئولان و البته ورزشکارانی داشته باشیم که آماده می شوند تا در مسابقات ترکیه و مسابقات داخلی کسب سهمیه المپیک، شرکت پیدا کنند.

او تصریح کرد: با ورزشکاران اسکی آلپاین و صحرانوردی در این نشست تحت عنوان نشست فرهنگی گفتمان خوب و صمیمی داشتیم. در این جلسه بسیار عالی همدل و هم قسم شدیم که ان شالله چه از لحاظ رفتاری و چه از لحاظ حفاظت از منافع ملی به ویژه در مسابقات و رویدادهای بین المللی و برون مرزی، به عنوان سفیر شایسته و الگویی برای کشور بوده و برای توسعه تبادلات فرهنگی هم زمان با توسعه ابعاد قهرمانی و ورزشی تلاش کنیم و ان شاالله بتوانیم تصویری مناسب و شایسته از یک ورزشکار الگو و شایسته ایرانی به جهان ارائه کنیم.

نظریان افزود: امیدوارم این جلسات تداوم پیدا کند. خوشبختانه امروز استقبال خوبی از این جلسه شد و از همه کسانی که این جلسه را تشکیل دادند سپاسگزار هستم و امیدوارم ورزشکاران ما به سلامتی به مسابقات بروند و به نتایج خوبی دست پیدا کنند و دست پر برگردیم و ملی پوشانمان از لحاظ امتیازی هم در شرایط مناسبی قرار بگیرند.


- سید رضا ابوالقاسمی: افتخار ما همراهی و خدمت به ورزشکاران شایسته کشورمان است

سید رضا ابوالقاسمی رییس کمیته خیرین فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پایان نشست فرهنگی امروز این فدراسیون گفت: جا دارد از همه افرادی که امروز در این جلسه حضور داشتند تشکر کنم و امیدوارم خانواده بزرگ اسکی به درجات عالی تری دست پیدا کنند و به مقام و افتخار آفرینی های متعددی دست پیدا کنند.

او افزود: این باعث افتخار ماست که بتوانیم در مسیر موفقیت این ورزشکاران در کنارشان باشیم. امیدوارم قهرمانان ما در رقابت های پیش رو نیز به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند و همه افرادی که  در این مسیر تلاش کردند، پاسخ زحماتشان را به بهترین شکل ببینند.


- فاطمه کیادربندسری: امیدوارم ملی پوشانمان در مسابقات ترکیه به بهترین نتایج برسند

فاطمه کیادربندسری نایب رییس بانوان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در حاشیه نشست فرهنگی این فدراسیون گفت: این اولین نشست فرهنگی فدراسیون اسکی با ورزشکاران و کادر فنی تیم های ملی اسکی آلپاین و صحرانوردی بود که در آستانه بدرقه تیم های ملی اسکی به مسابقات بین المللی ترکیه برگزار شد. امیدوارم ملی پوشان شایسته کشورمان بتوانند در این مسابقات به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

کیادربندسری افزود: نشست امروز بسیار صمیمی و دوستانه بود و فرصتی به وجود آمد که از ورزشکاران پر تلاش و کادر فنی آنها تشکر کنیم که در یک ماه گذشته اردوی منظمی داشتند و امیدوارم که چنین نشست هایی به صورت مداوم برگزار شود.


- رضا احتشام: نشست صمیمی و دوستانه ای برگزار شد/ آرزوی کسب بهترین نتایج از ملی پوشانمان را داریم

رضا احتشام رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پایان نشست فرهنگی این فدراسیون گفت: خوشبختانه موفق شدیم نشست فرهنگی پیش از اعزام تیم های ملی اسکی به مسابقات ترکیه برگزار کنیم.

او افزود: خوشبختانه تمام اعضای تیم های اسکی و کادر فنی آنها در جلسه امروز حضور داشتند و آرزوی ما کسب بهترین نتیجه برای این عزیزان است.

احتشام ادامه داد: از حضور همه عزیزانی که در این نشست صمیمی حضور داشتند ممنونم. تلاش ما اشاعه مسائل فرهنگی و رعایت اخلاق در کنار ورزش حرفه ای است که خوشبختانه در خانواده اسکی اهمیت ویژه ای به آن داده می شود و از این بابت قدردان ورزشکاران پر تلاش کشورمان هستیم و دعای خیر ما بدرقه راه آنها خواهد بود.


- ساوه شمشکی در پایان نشست فرهنگی فدراسیون: برگزاری چنین جلساتی همدلی بین ورزشکاران و مسئولین فدراسیون را افزایش می‌دهد

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی پس از پایان نشست فرهنگی فدراسیون اسکی عنوان کرد: امروز در خدمت ملی پوشان اسکی و اعضای کادر فنی و ‌روسای کمیته های مختلف فدراسیون بودیم و ان شاالله برگزاری چنین جلسات مثمر ثمری در فدراسیون تداوم داشته باشد که باعث همدلی بیشتر بین ملی پوشان، کادر فنی و مسئولین فدراسیون باشد.

او افزود: ملی پوشان کشورمان به زودی در مسابقات بین المللی ترکیه حضور پیدا می کنند که امیدواریم بتوانند در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشد و شرایط امتیاز جهانی خود را بهبود ببخشند. سال حساس المپیک زمستانی را در پیش داریم و آرزوی موفقیت برای نمایندگان شایسته کشورمان در تیم های ملی داریم.


- نیما بها: در یک ماه گذشته اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم

نیما بها ملی پوش اسکی آلپاین با اشاره به برگزاری نشست فرهنگی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: امروز در نشست فرهنگی  با حضور مسئولین فدراسیون حضور داشتیم که هم بار فنی و هم اخلاقی داشت. در پایان این جلسه هم منشور اخلاقی را امضا کردیم.

او افزود: روز پنج شنبه به مسابقات ترکیه اعزام می شویم و امیدوارم که من و هم‌تیمی هایم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم  و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

بها تاکید کرد: جا دارد همینجا از مدیر تیم های ملی اسکی آلپاین آقای علیداد ساوه شمشکی تشکر ویژه ای داشته باشم و از مربیان و کادر فنی تیم ملی که طی این یک ماه اردوی بسیار خوبی را برگزار کردند نیز تشکر می کنم؛ چرا که باعث شدند آمادگی خوبی برای شرکت در مسابقات ترکیه داشته باشیم.


- سامان کیاشمشکی: از مسئولین فدراسیون اسکی برای برگزاری منظم و مطلوب اردوی تیم ملی تشکر میکنم

سامان کیاشمشکی ملی پوش اسکی صحرانوردی گفت: امروز جلسه بسیار خوبی توسط فدراسیون اسکی برگزار شد و به نوعی از ما که راهی مسابقات بین المللی ترکیه هستیم، بدرقه کردند.

کیاشمشکی افزود: خوشبختانه اردوی بسیار خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم که جا دارد از همه مسئولین تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم در مسابقات ترکیه به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.


- کلهر: امیدوارم از مسابقات ترکیه با دست پر برگردیم

مرجان کلهر ملی پوش اسکی آلپاین در پایان نشست فرهنگی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: خوشبختانه امروز جلسه هم اندیشی توسط فدراسیون اسکی برگزار شد و بسیار خوشحالم که پس از مدت ها و شرایط خاص و ویژه موجود کرونایی و دیگر مسائل، شاهد برگزاری چنین جلسه صمیمی و پر باری بودیم.

کلهر افزود: همین که همه ملی پوشان و کادر فنی تیم های ملی و مسئولین فدراسیون کنار هم جمع شدند و انسجام خوبی وجود داشت، بسیار خوب بود و امیدوارم که در مسابقات ترکیه هم عملکرد خوبی داشته باشیم و با دست پر برگردیم.


- سمانه کیاشمشکی: برگزاری نشست صمیمی امروز انگیزه خوبی به ملی پوشان اسکی داد

سمانه کیاشمشکی عضو تیم ملی اسکی صحرانوردی گفت: امروز جلسه نشست فرهنگی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد که بسیار خوب و مفید بود و از فدراسیون اسکی برای برگزاری این نشست تشکر می کنم. امیدوارم برگزاری این جلسات ادامه دار باشد، چرا که به عنوان مثال همین جلسه باعث انگیزه زیادی در ما شد.

او افزود: به زودی عازم رقابت های بین المللی اسکی ترکیه هستیم و امیدوارم که همه ملی پوشان کشورمان بتوانند در این رقابت ها خوش بدرخشند و به نتایج خوبی دست پیدا کنند.


- علیداد ساوه شمشکی: امیدوارم با مدال از رقابت های ترکیه بازگردیم

علیداد ساوه شمشکی مدیر تیم ملی اسکی آلپاین و سرپرست تیم اعزامی به ترکیه گفت: جلسه فرهنگی امروز با حضور مسئولین فدراسیون و ملی پوشان و کادر فنی تیم های ملی اسکی برگزار شد و ان شاالله ملی پوشان ما بتوانند فرهنگ ایرانی را به خوبی در میادین بین المللی به نمایش بگذارند.

او افزود: ملی پوشانمان با انگیزه فراوانی عازم رقابت های ترکیه هستند که امیدوارم با مدال از این رقابتها بازگردیم و ورزشکارانمان عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند.


- پیام نظر: امیدوارم با برنامه ریزی بهتر و بیشتر در جهت همدلی جامعه ورزش اسکی گام برداریم

پیام نظر رئیس کمیته محیط زیست و گردشگری فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پایان نشست فرهنگی فدراسیون گفت: نشست فرهنگی فدراسیون اسکی امروز با همکاری بسیار خوب فدراسیون و همه فعالان و کمیته های مختلف فدراسیون و ورزشکاران و مربیان تیم های ملی برگزار شد.  

او بیان کرد: این برنامه خوب برای بدرقه تیم های اعزامی به رقابتهای ترکیه می تواند یک فرهنگ سازی خوب، اتحاد و همدلی و هماهنگی بیشتر بین کادر فنی و ورزشکاران و مسئولان فدراسیون باشد.


نظر افزود: امیدوارم از این دست برنامه ها ادامه داشته باشد و شاهد این باشیم که با برنامه ریزی هر چه بیشتر و بهتر در جهت یکدلی و همدلی جامعه ورزش اسکی گام برداریم.


- محبی: همه آنچه در توانمان است در اختیارمان پوشان اسکی می گذاریم

کیوان محبی زنگنه مسئول کمیته همگانی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: خدا را شاکر هستم که امروز با حضور  ورزشکاران اسکی آلپاین و صحرانوردی و اسنوبرد نشست فرهنگی فدراسیون برگزار شد و بهترین آرزوها را برای ملی پوشان کشورمان داریم.

محبی افزود: امیدوارم نمایندگان کشورمان بتوانند در مسابقات بین المللی ترکیه بهترین نتایج را کسب کنند و زمان خوبی را به ثبت رسانده  و بتوانند به مسابقات المپیک راه پیدا کنند.

او افزود: یکی از اتفاقات خوب مراسم امروز که هم “جشن ره سپاری” هم “مراسم بدرقه” و هم یک قوت قلب و خدا به همراهی برای تیم های ملی بود این است که ورزشکاران ما بدانند فدراسیون اسکی همواره در کنار اسکی بازان است و حمایتشان می کند. ما هم به عنوان مسئولان کمیته ها آماده هستیم تا آنچه در توانمان است  را در اختیار ملی پوشان و کادر فنی تیم های ملی بگذاریم تا ان شاالله بهترین نتایج کسب شود.

  • 19:33
  • 1400/09/24
  • 5582