به مناسبت روز گردشگری؛

نشست اعضای کمیته محیط زیست و گردشگری با رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی

هم‌زمان با فرا رسیدن روز گردشگری و به منظور پیش‌بینی برنامه های ش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ اعضای کميته محیط زیست و گردشگری نشستی را حضور رئیس فدراسیون برگزار نمودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، در این نشست دکتر  عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با اشاره به اهمیت موضوعات مرتبط با این کمیته در خصوص اجرای برنامه‌های محیط زیست و گردشگری بر اساس تقویم ارائه شده با اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر پرداخت.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی برنامه فصل گذشته این کمیته را با توجه به محدودیت‌های کرونا در بخش‌های مختلف اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: در سال جاری بسیاری از ظرفیتهای موجود می‌تواند در اجرای برنامه‌های فدراسیون در حوزه های محیط زیست و گردشگری استفاده گردد.

پیام نظر سرپرست کمیته محیط زیست و گردشگری نیز در خصوص اجرای تفاهم‌نامه با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، تهیه کلیپ‌های مرتبط با گردشگری، آموزش‌های لازم در جهت ارتقای شاخص‌های پایداری محیط زیستی در حوزه اسکی، تقویت پارامترهای مدیریت سبز در فدراسیون به عنوان حامی محیط زیست با اجرای برنامه‌های مدون از جمله مشارکت ورزشکاران، قهرمانان و سفیران محیط زیستی در رویدادهای پیش رو و همچنین اجرای شاخص‌های فدراسیون بین‌المللی برای بهره‌مندی از امتیازات توسعه پایدار در ورزش اسکی مطالبی را ارائه کرد.

انتهای پیام

 

  • 16:42
  • 1400/07/05
  • 8457