جام‌جهانی اسکی چمن ایتالیا / بهترین نتیجه ایران در مسابقات جام‌جهانی خارج از کشور

در روز دوم جام‌جهانی اسکی چمن، نماینده کشورمان بهترین عملکرد را در مسابقات جام‌جهانی خارج از ایران ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، در روز دوم و پایانی مسابقات جام‌جهانی اسکی روی چمن به میزبانی کورتینا دامپتزوی ایتالیا دو ملی پوش ایران به مصاف حریفان خود رفتند و مهدی سولقانی با ایستادن در جایگاه ششم موفق به کسب برترین عنوان اسکی‌بازان روی چمن ایران در مسابقات جام‌جهانی خارج از کشور شد.

مهدی سولقانی ملی‌پوش اسکی روی چمن ایران با عملکرد قابل قبول و با اختلاف زمانی 72 صدم ثانیه نسبت به نفر نخست در جایگاه ششم مسابقات سوپرجی جام‌جهانی ایتالیا قرار گرفت و بهترین عملکرد اسکی‌بازان ایرانی در مسابقات جام‌جهانی خارج از ایران را به نام خود ثبت کرد.

در این مسابقه  ادواردو فرائو از ایتالیا مقام نخست را بدست آورد، هانس انگرر از اتریش جایگاه دوم را کسب کرد و مارتین بارتاک از جمهوری چک عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

مهدی سولقانی در سال 2019 میلادی نیز نیز با کسب عنوان چهارم رقابت‌های قهرمانی جهان، بهترین عملکرد ایران در مسابقات قهرمانی جهان را بدست آورده بود.

در رقابت‌های جام‌جهانی اسکی روی چمن ایتالیا و در بخش سوپرجی بانوان نیز ثمین داوری از رسیدن به خط پایان مسابقات بازماند. در این بخش مارگریتا مازونچینی از ایتالیا در جایگاه نخست ایستاد، دانیلا کروکل از اتریش دوم شد و کریستین پوش دیگر اسکی‌باز اتریشی مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام

  • 15:55
  • 1400/05/10
  • 35764