بیانیه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در محکومیت تجاوز بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی از کشور

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ضمن محکوم کردن تجاوز بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی از کشورمان این اقدام را نشانه ای از درماندگی این رژیم در برابر ملت ایران می ‌داند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در متن این بیانیه آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

ناکامی ، آبروریزی جهانی و شکست های مکرر رژیم کودک کش صهیونیستی این بار با نقض دوباره قوانین بین المللی و تداوم جنایات وحشیانه اش در تجاوز بزدلانه این رژیم به مناطقی از خاک مقدس کشورمان همراه شد.

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی این اقدام رذیلانه و بزدلانه صهیونیست های تروریست و خونخوار در حمله به مناطقی از میهن عزیزمان را محکوم کرد و آرزوی نابودی کامل این غده بدخیم و منحوس سرطانی از جغرافیای جهان را دارد.

بی شک چنین حرکات مذبوحانه و غیر انسانی کوچکترین خدشه ای به عزم و اراده مثال زدنی ملت ایران وارد نخواهد کرد و در نقطه مقابل وحدت ملی و آمادگی عمومی برای دفاع از کشور در برابر متجاوزان را بیش از پیش تقویت خواهد کرد»

  • 06:56
  • 1404/03/23
  • 4139