به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،بر اساس حکمی از سوی مهران تیشهگران سرپرست فدراسیون ،محمدرضا صدرایی کاشانی به عنوان سرپرست نایبرئیس آقایان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی منصوب شد.
در بخشی از متن این ابلاغ آمده است: امید است با اتکال به خداوند منان، در راستای تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، در مسیر فرصتسازی برای جوانان، بهرهمندی از ظرفیتهای نسل جوان، جانشینپروری و پشتوانهسازی مؤثر برای توسعه ورزش اسکی کشور، به ویژه در بخش آقایان، موفق و مؤید باشید.
فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی همچنین از اقدامات و زحمات مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس سابق فدراسیون قدردانی می کند.