پیام تبریک رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی

مهران تیشه گران در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در متن این پیام آمده است:

 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصت مغتنمی است برای تقدیر از تلاش‌های صادقانه و نقش بی‌بدیل فعالان این حوزه که با تعهد، تخصص و درایت، مسئولیتی خطیر را بر دوش دارند. فرارسیدن این روز ارزشمند را به تمامی تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی، به‌ویژه فعالان پرتلاش این حوزه در ورزش کشور، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

 

همچنین از زحمات مدیر روابط‌عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی که در مسیر اعتلای جایگاه رسانه‌ای این فدراسیون کوشیده‌اند، تقدیر و تشکر دارم.

مهران تیشه گران

سرپرست فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی»

  • 15:38
  • 1404/02/27
  • 2123