به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در متن این پیام آمده است:
«بسمالله الرحمن الرحیم
۲۷ اردیبهشتماه، روز ملی ارتباطات و روابطعمومی، فرصت مغتنمی است برای تقدیر از تلاشهای صادقانه و نقش بیبدیل فعالان این حوزه که با تعهد، تخصص و درایت، مسئولیتی خطیر را بر دوش دارند. فرارسیدن این روز ارزشمند را به تمامی تلاشگران عرصه ارتباطات و روابطعمومی، بهویژه فعالان پرتلاش این حوزه در ورزش کشور، صمیمانه تبریک عرض مینمایم.
همچنین از زحمات مدیر روابطعمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی که در مسیر اعتلای جایگاه رسانهای این فدراسیون کوشیدهاند، تقدیر و تشکر دارم.
مهران تیشه گران
سرپرست فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی»