جلسه هیئت‌رئیسه هیأت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان تهران امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار گردید

جلسه هیئت‌رئیسه هیأت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان تهران، روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ با حضور اعضای هیئت‌رئیسه در محل دفتر این هیأت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از هیئت اسکی استان تهران، در این نشست، مرتضی ساوه شمشکی (رییس هیأت)، محمدرضا ساوه دورودی (دبیر هیأت)، سپیده عرشی (نایب‌رئیس بانوان)، علیرضا تحویلداران (نایب‌رئیس آقایان)، جلیل بادلو (خزانه‌دار)، حسین ساوه شمشکی، مهدی نامداری، امیر فرجی، علی فخار، رضی بحری (اعضای هیئت‌رئیسه)، کاوه صدقی (بازرس هیأت و رئیس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی)، اویس حسن‌زاده (رئیس کمیته هاکی روی یخ استان تهران)  حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، گزارش کاملی از عملکرد اجرایی و مالی هیأت در سال ۱۴۰۳ توسط رئیس هیأت و خزانه‌دار ارائه شد. سپس دبیر هیأت گزارشی تفصیلی از فعالیت‌ها، مسابقات برگزارشده، اعزام‌ها، موفقیت‌های ورزشکاران، و برنامه‌ریزی‌های آتی هیأت اسکی استان تهران را به اطلاع اعضا رساند.

در ادامه، اعضای هیئت‌رئیسه به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و سپس بازرس هیأت، کاوه صدقی، نقطه نظرات خود را در خصوص عملکرد هیات  ارائه نمود.

در پایان، عملکرد اجرایی و مالی هیأت مورد تأیید اعضای هیئت‌رئیسه قرار گرفت و مقرر شد جلسه بعدی هیئت‌رئیسه پیش از برگزاری مجمع عمومی، در خردادماه برگزار گردد.

  • 17:24
  • 1404/02/24
  • 2223