برگزاری جلسه کمیسیون داوران فدراسیون و انتخاب نمایندگان کمیسیون داوران برای مجمع انتخاباتی

جلسه کمیسیون داوران فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی امروز یکشنبه ۷ اردیبهشت در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، این جلسه با هدف بررسی و انتخاب نمایندگان کمیسیون داوران جهت حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تشکیل شد.

در این نشست، علی رحمانیون سرپرست دبیری فدراسیون و دبیری مجمع ، اشرف حمیدی نماینده دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و اعضای کمیسیون داوران شامل بهزاد کیاشمشکی (رئیس کمیسیون)، سید محمد میر محمد میگونی(عضو)، مرتضی ساوه شمشکی(عضو)، بهرام ساوه شمشکی(عضو) و صادق کلهر(عضو) و همچنین فاطمه کیادربندسری(عضو) و سمانه بیرامی باهر(عضو) حضور داشتند.

پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای کمیسیون، نمایندگان زیر برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی معرفی شدند:

 • سید محمد میر محمد میگونی

 • صفورا تقی ‌نژاد

  • 13:14
  • 1404/02/07
  • 4082