برگزاری جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون برای انتخاب نمایندگان کمیسیون ورزشکاران در مجمع انتخاباتی

جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی روز شنبه ۷ اردیبهشت در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، این جلسه با هدف بررسی و انتخاب نمایندگان کمیسیون ورزشکاران جهت حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار شد.

در این نشست، علی رحمانیون دبیر مجمع، اشرف حمیدی نماینده دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و اعضای کمیسیون ورزشکاران شامل ثمین داوری (رئیس کمیسیون)، سمانه بیرامی باهر(عضو) ،سمانه مشکاتی(عضو) و همچنین سید مرتضی جعفری(عضو) و محمد ساوه شمشکی(عضو) حضور داشتند.

پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا، نمایندگان زیر برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی معرفی شدند:

۰سمانه بیرامی باهر به عنوان نماینده ورزشکاران زن

 • سمانه مشکاتی به عنوان نماینده ورزشکاران زن

 • ‌ عاطفه صالحی به عنوان نماینده ورزشکاران زن

۰محمد کیادربندسری به عنوان نماینده ورزشکاران مرد

 • سید مرتضی جعفری به عنوان نماینده ورزشکاران مرد

 • فرزاد هوشیدری به عنوان نماینده ورزشکاران مرد

  • 12:29
  • 1404/02/07
  • 3660