جلسه کمیسیون مربیان برگزار شد؛

انتخاب نمایندگان کمیسیون مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون

جلسه کمیسیون مربیان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی امروز یکشنبه ۷ اردیبهشت در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، این جلسه با هدف بررسی و انتخاب نمایندگان کمیسیون مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تشکیل شد.

در این نشست، علی رحمانیون سرپرست دبیری فدراسیون و دبیر مجمع ، اشرف حمیدی نماینده دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و اعضای کمیسیون مربیان شامل محمدتقی شمشکی (رئیس کمیسیون)، صادق کلهر، سید مرتضی صید(عضو)،محمود غلامی (عضو)و علی‌داد ساوه شمشکی (عضو)و خانم‌ها فاطمه کیادربندسری(عضو)، ثمین داوری(عضو) حضور داشتند.

پس از بحث و تبادل نظر، اعضای کمیسیون در نهایت افراد زیر را به عنوان نمایندگان مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی معرفی کردند:

 • ثمین داوری به عنوان نماینده مربیان زن

۰الهام مدیر دهقان به عنوان نماینده مربیان زن

 • سید مرتضی صید به عنوان نماینده مربیان مرد

 • محمدتقی شمشکی به عنوان نماینده مربیان مرد

  • 12:22
  • 1404/02/07
  • 5155